LG G20 mini smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Ik heb de smartphone LG G20 mini
Wil daar een app in doen maar weet niet hoe,ben een leek op dat gebied,nooit eerder een smartphone gehad vandaar mijn vraag.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw antwoord.
 
OK salmax ga het proberen.
Heb dat geprobeerd maar moet via Google of is er een andere manier.
Hartelijk dank voor je snelle antwoord.
Laat je het weten.
 
jij dient dus een google account te hebben en ik veronderstel dat je deze dan ook heb ...is dit niet zo dien je deze aan te maken …
daarna ga je naar google play en je zoekt deze app op ..installeer deze dan …
deze word in de map "apps " geplaatst ..wil je deze op de voorgrond plaats je je vinger er op en je versleept deze ( zo doe ik het hier althans )
*ze blijven zijn na het verslepen nog steeds aanwezig in de map "apps" je heb enkel een snelkoppeling versleept naar de voorgrond .
mogen we weten over welke app het hier gaat ..
 
Qtex;n237558 zei:
denk dat jij Mik u nu vergist tussen de Microsoft store en google play... apps voor een smartphone haalt men niet op via de Microsoft store ..

Inderdaad, nooit bij stil gestaan dat eer spelletjes mee gemoeid waren. Dacht gmail account is Google vandaar....
 
Ik ken nu heel veel modellen, maar de G20 mini ken ik helaas niet. Ik heb enkel weet van een G2 mini die ooit gemaakt is geweest. Zou het kunnen zijn dat je dit toestel bedoeld? De G2 mini?

https://www.gsmarena.com/lg_g2_mini-6077.php

Indien het inderdaad om de G2 mini gaat, zullen er een heel aantal apps niet meer werken op dit toestel omdat dit toestel op een heel erg verouderde versie van Android draait. Android 4.4.2 Kitkat.
Dit wordt door heel veel apps nog wel ondersteunt maar ook door heel veel apps niet meer. Als je een bepaalde app niet meer vind komt dit wellicht omdat je toestel op een verouderde versie van Android draait.
Ik hoop dat ik hier mis ben en dat het om een toestel gaat dat ik niet ken en een jongere versie van Android draaiende heeft.
 
Qtex;n237573 zei:
de LG G20 al sinds september 2016 http://www.metrolifestyle.co.za/lg-g20-209
*op de afbeelding staat wel V20 vermeld terwijl bij product code G20 vermeld sta..

Ja de G20 bestaat inderdaad, maar daar bestaat geen "mini" versie van. Vandaar dat ik eigenlijk niet weet wat de TS nu eigenlijk geeft. Of het gaat inderdaad over een G20 of het gaat over een G2 mini. Maar G20 mini ken ik helaas niet. Ik beweer niet dat het niet bestaat. Ken niet alle toestellen die bestaan, maar ken er veel, maar de G 20 mini zegt me totaal niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan