LG G20 mini smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Ik heb de smartphone LG G20 mini
Wil daar een app in doen maar weet niet hoe,ben een leek op dat gebied,nooit eerder een smartphone gehad vandaar mijn vraag.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw antwoord.
 
Sorry heren het is de LG G2 mini 4G black.
Wat betreft de Android is 5.2 dus geen probleem.
Is +_ 2 jaar oud ,mijn vrouw had een nieuwe gekocht,ga het proberen leuke spielery,maar een leek,vandaar mijn vraag om hulp.
Het gaat om de app Teamviewer.APK,
Had die gedownload en slepen naar de smartphone in Winverkenner maar lukt niet.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
 
als ik lees "slepen naar de smartphone " dan ga ik er van uit dat je deze niet heb op gehaald via google play store op de smartphone maar langs de pc ..
je dient deze via de smartphone zelf op te halen in de google play store …
 
wat ik me hierbij afvraag is waarom dat iemand Teamviewer wenst te installeren op zijn smartphone ...
is het de bedoeling om een andere persoon van op afstand te helpen of eerder om zelf hulp te vragen van een ander ...dan zeg ik op voorhand wees voorzichtig wie jij toelaat op je smartphone .
*dit telt immers ook voor de pc .. immers kan men ook teamviewer installeren op de pc .
 
Ik heb ook Teamviewer op me pc en ook Teamspeak .
TeamSpeak gebruik ik om te praten met andere zendamateurs,en Teamviewer om andere te helpen op zijn pc wat betreft thuis.
Voor de smartphone enkel Teamviewer zodat ik contact kan houden en films en foto's kan sturen enz via wifi.
Het is een soort vrienden app.
Ik ben voorzichtig ik weet wat ik doe en iemand toelaat heb het al jaren.
Daarom een Teamviewer op me smartphone.
Hoop dat een duidelijk antwoord is op je vraag Qtex
 
Welke wil je dan hebben? Er staan er op google play verschillende. teamviewer host,, quicksupport, for remote control. en dat zijn er nog maar 3, dan heb je nog van ander uitgevers ook nog. Ik gebruik dit niet, zou ook niet weten waarom ik het zou moeten gebruiken, maar met APK bestanden binnenhalen moet je echt wel opletten hoor. Het best blijf je binnen Google play store. ZEKER als je zoals je aangeeft er nog niets van kent. Ik doe dit wel, maar mij maakt het dan ook niets uit als er iets fout gaat. Ik weet wat ik eraan kan doen. Ik heb dan op mijn netbookje alles klaar staan voor als het fout gaat om mijn Smartphone terug gezond te maken he. Dus ik adviseer je met klem, blijf binnen google play als je niet weet wat je precies doet. Denk niet te snel dat je het wel weet. Want ik ken er zo heel veel die bij mij achteraf zijn komen aankloppen om hun telefoon terug op de been te helpen hoor. Maar ik help enkel op afstand met advies. Ik herstel niets meer voor derden. https://play.google.com/store/apps/developer?id=TeamViewer&hl=nl hier vind je een hele waslijst met teamviewer
 
Qtex het is gelukt mijn zoon heeft het voor elkaar gekregen.
cve hij heb het via Google playstore binnen gehaald gedownload.
Lees mijn bericht 20 dan weet je waarom ik die wil gebruikten
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.
Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor de respons.
MVG Fred
 
Op vraag van TS is het topic gesloten. Ik heb gewoon aangegeven dat ik het niet gebruik en eigenlijk niet weet waarom het zou moeten gebruiken, maar he jij bent vrij van te doen en te laten wat jij wil he. Als jij daar veel mee werkt op de pc is dat ook normaal dat je dat op je Smartphone wil hebben. Dat is je volste recht en heb daar dan inderdaad ook respect voor. Maar omdat er verschillende teamviewers beschikbaar zijn wist ik ook totaal niet wat ik u moest gaan aanbieden. Voel je je A.u.b. niet aangevallen hoor. Het was totaal niet de bedoeling. Wil dit totaal niet hebben, heb al genoeg misverstanden gehad deze week; meer dan dat goed is voor mij eigenlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan