live Mail rss-feeds is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nog een bijkomend probleem met de herstelling in wlmail zie screenshot

WLMail.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bang dat dan IE11 jou standaard is. Heb zelf nog nooit mee gemaakt dat settings verwees naar IE.
chrome://settings/content
Hier vind je de geavanceerde instellingen.
Weet niet wat er gebeurd als je een extensie voor usenet gebruikt.
Die vind je bij chrome://extentions
 
Nu staat Chrome als standaardbrowser. Gewoon eventjes op proxy instellingen klikken. Dan krijg je dat venster van IE

Google Chrome gebruikt verbindingsinstellingen van Windows/IE. Maar is niet altijd 100% compatibel met alle mogelijke toestanden heb ik ondervonden. De vorige/huidige(?) versie van Chrome, had bijvoorbeeld problemen met een WPAD locatie welke meegegeven werd via DHCP. Was een bug en werkte gewoon niet. Terwijl dit in IE wel correct werkte.
 
Google Chrome gebruikt verbindingsinstellingen van Windows/IE. Maar is niet altijd 100% compatibel met alle mogelijke toestanden heb ik ondervonden. De vorige/huidige(?) versie van Chrome, had bijvoorbeeld problemen met een WPAD locatie welke meegegeven werd via DHCP. Was een bug en werkte gewoon niet. Terwijl dit in IE wel correct werkte.
Klopt in Chrome alleen via DNS
Automatische configuratie van webproxy's - Webwereld
 
Windows live mail gebruikt de instellingen van IE.
Dus chrome heeft er niets mee van doen.
Welke versie van IE gebruik je, we zitten nu al bij 11.
Desnoods even bij optionele updates kijken.
Ik haal altijd alle optionele binnen. Daardoor blijft mij Win7 stabiel.
 
kieken10, het moet toch lukken om hier met zijn allen uit te geraken zodat je problemen opgelost zijn?

Bekijk het topic nog eens rustig en voer stap voor stap de aangeboden tips uit. Post de resultaten en de bevindingen. Mocht je ergens vastlopen, geef dan duidelijk aan wat er gebeurt en vermeld tevens eventuele foutmeldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan