Windows 10 M.2 SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo: Ik heb een probleem waar ikzelf momenteel niet uitkom.Ik heb een Samsung 970 EVO Plus NVMe M.2 SSD Geplaatst,maar nu kan ik niet meer in mijn computer.Wanneer ik de M.2 ssd eruit haal doet hij het wel,maar ik wil graag de M.2 SSD GEBRUIKEN,IK HEB DEZE TENSLOTTE NIET VOOR NIETS GEKOCHT.Wanneer ik mijn computer aanzet dan start hij op tot het MSI Logo,dan geeft hij het volgende aan " automatisch herstel voorbereiden"en daarna slaat hij weer af om opnieuw op te starten .en zo blijft hij maar doorgaan,ik kom helemaal niet verder,en op de M.2 staat mijn besturingsprogramma,dus heb ik het vermoeden dat ik iets in de BIOS moet veranderen om dat schijfje goed te laten werken,dus als er iemand is die mij hierin kan adviseren dan heel graag .

mijn configuratie van mijn PC is als volgt:
MSI Z370 PC Pro moederbord
32 gb Corsair geheugen 3000mhz
Intel 8350K Processor
2x WDC SSD van 250 gb
1x harde schijf Van 3 TB
videokaart Nvidia geforce GTX 1050 ti
Dus als iemand mij kan helpen,heel graag.
Bij voorbaat hartelijk dank.
PS: Ik ben niet in staat om de komende 1a 2 dagen te reageren i.v.m. persoonlijke problemen,maar ik laat het wel weten hoe het verders gaat.
Ik hoor graag van jullie.

liawi
 
Hallo Lange Pier en aardbei,ik heb mijn computer weer wel een beetje op orde(is nog niet helemaal goed),maar ik kan niet meer in de bios komen,ik wou even kijken of de boot nog ingeschakeld staat,maar ik kom er niet meer in,wat kan de oorzaak zijn?
 
Hallo aardbei,ik wil dat wel proberen maar ik kan momenteel niet in de bios komen,ik weet niet wat er aan de hand is,hebt U een idee hoe ik weer in de bios kan komen?Als ik op de F11 toets druk werkt hij niet,en op de Del toets doet hij ook niets.
 
Ashampoo_Snap_zaterdag 20 juli 2019_15h51m28s_002_.png

*er staat dus dat je de Delete toets dient te gebruiken en vervolgens de F11 toets ...dit komt uit je handleiding http://download.msi.com/archive/mnu_exe/E7B49v1.0.zip blz 38
 
Nee, Del is voor de bios maar bij oudere MSI borden kan het ook F2 zijn maar is hier niet van topassing en F11 gebruik je voor het bootmenu, dus geen combi nodig.

Indien zonder schijven, of hangt er nog eentje aan? die M.2? wel wordt geboot is een schijf niet top.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan