Windows 10 mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik kan nu plots niets meer openen die in een bericht staat in mijn Mail programma , in het Windows mailprogramma , zoals klikken op dokument
2.JPG
1.JPG
of een enquette
ik het Telenet Webmail gaat dat wel
waar moet ik iets aanpassen ?
 
opgelet vergewis u eerst dat deze "mail " wel zeker van je watermaatschappij is er cirkeleren namaak mails met de bedoeling om gegevens te bemachtigen ...
*zelf heb ik er al zo'n 3 mail's van de zogezegde watermaatschappij mogen ontvangen .. !
 
ik heb terug na zo een cummulatieve update 2 dagen erna een blauw bord bij het opstarten met zo een paar icoontjes ....is niet de eerste maal dat , kan dan gelukkig nog een vorig hertstelpunt starten maar deze keer duurde het wel heel lang eer ik weer kon beginnen , zo een uur ....en daarna kon ik die dingen die toen niet gingen die ik aangaf in Windows mail wel aanklikken , ik weet , dat is geen oplossing , ik denk dat ik toch in kosten ga komen voor een nieuwe pc
 
@PhilipV onlangs kreeg ik ook een mail van Doccle dat ik een dringende mail van FOD Financiën had, ik vertrouw die Doccle niet, ben bij de FOD gaan kijken en daar was geen nieuw bericht, dus Doccle wordt ook gebruikt voor phising
Vreemde redenering. Nee, Doccle wordt niet gebruikt voor phishing. Dan zou Doccle moeten gecompromitteerd zijn.
Wat wel mogelijk is, is dat je phishing emails krijgt 'in naam van' Doccle. Dus valse Doccle mails.
Niet tegenstaande is het verstandig om in deze situatie de andere bron ook te raadplegen voor zekerheid. Of in Doccle zelf gaan kijken...
 
je kan een valse mail herkennen, door het adres van de persoonof de het bedrijf die naar u E-mail, alles wat achter het @ komt moet corekt zijn zo als bij de watergroep @dewatergroep.be.
anders kan je dit bestempelen als valse mail
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan