Windows 10 mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik kan nu plots niets meer openen die in een bericht staat in mijn Mail programma , in het Windows mailprogramma , zoals klikken op dokument
2.JPG
1.JPG
of een enquette
ik het Telenet Webmail gaat dat wel
waar moet ik iets aanpassen ?
 
Dat is wat kort door de bocht : niet alle organisaties hebben hun domein identiek genoemd aan hun bedrijfsnaam.
De krant De Tijd vb. heeft als domein @mediafin.be
 
''De Extensie verwerkt alleen je browseractiviteit in de mate dat dit noodzakelijk is om informatie te verstrekken over de betrouwbaarheid van de websites die je bezoekt. Alle informatie wordt zo snel mogelijk geanonimiseerd''
Dus men verzamelt informatie over je. Lijkt me niet erg prettig als ze weten welke sites je bezoekt.
 
ja / nee ,ik het zou erder gebruiken om te weten, hoe vertrouwbaar de website is waar ik op terrecht kom ! wat ze met de info doen dat ze over mij verzamelen, doen ze hen goeding mee. ik heb niet te verbergen
veel gaan ze niet te weten komen over mij
 
Geanonimiseerde gegevens herleiden niet meer naar een persoon of individu. Deze informatie ontbreekt. Anonimiseren wordt gedaan wanneer deze noodzaak ontbreekt, of wanneer een bedrijf niet langer gerechtigd is om deze persoonsgegevens op te slaan. De gegevens kunnen in geanonimiseerde toestand nog wel worden gebruikt voor analyses.

Gegevens worden ook geanonimiseerd wanneer ze moeten worden gedeeld met derden (bijvoorbeeld Google Analytics waarmee je je gegevens in feite deelt met Google in Ierland). Daarbij kun je denken aan klanten, medewerkers en instanties. Anonimiseren waarborgt de privacy. Daarvoor moet de techniek wel op de juiste manier worden uitgevoerd. Alleen wanneer gegevens volledig geanonimiseerd zijn hoeft er geen rekening meer gehouden te worden met de privacywetgeving
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan