Windows 10 malwarebytes premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik kocht ooit via iemand van jullie een licentie voor premium Malwarebytes die nooit verliep , en dat werkte , maar na dat de pc binnen moest en die premium eraf was probeer ik die weer met de sleutel van toen te activeren maar dat lukt dus niet meer , wat kan ik doen ?

[bijlage met leesbare licentie key verwijderd]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had al die eerste letter O vervangen door een nul , ga nu ook eens proberen met die andere O een nul te maken
heb dat nu gedaan ; ik kon activeren , maar kreeg bericht dan dat er iets fout was

Knipsel.JPG


ga niets meer proberen of contact zoeken , lijkt me te gevaarlijk
ga gewoon met de gewone versie verder doen
doe proefversie schakelt toch over naar gewoon denk ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dank u Qtex , voor de uitleg
by the way , ik ben ze niet vergeten te deactiveren, maar doordat de PC gecrasht was en hij volledig moest heropgeinstalleerd worden in de winkel , daardoor is die Premium er uit gegaan , dus pech voor mij
 
@wivy ik heb meerdere licenties (ook op de virtuele dus als ook op de reserve desktop ) maar zie geen mogelijkheid al deze te vermelden in mijn account .. *kan er dus maar één registreren terwijl ik er 5 bezit
Ashampoo_Snap_donderdag 31 maart 2022_05h19m50s_001_.jpg
 
het rare is hier dat hier onder "manage devices " 3 Windows(en) vermeld staan met dezelfde licentie.. wat maakt dat 2x dezelfde Windows vermeld word!
*dit terwijl ik zeker ben de licentie maar 1x gebruikt te hebben .
ook deze komt van Gamivo even als de anderen .

Ashampoo_Snap_donderdag 31 maart 2022_13h54m51s_001_.jpg
 
reactie over # 1 , toen ik die tip kreeg voor die premium was dat niet via die Gamivo bij mijn weten , er was maar 1 mogelijkheid en was ong 19 € , maar dus die naam weet ik niet meer ................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan