Windows 10 malwarebytes premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend VIP lid
Vip Lid
ik kocht ooit via iemand van jullie een licentie voor premium Malwarebytes die nooit verliep , en dat werkte , maar na dat de pc binnen moest en die premium eraf was probeer ik die weer met de sleutel van toen te activeren maar dat lukt dus niet meer , wat kan ik doen ?

[bijlage met leesbare licentie key verwijderd]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had al die eerste letter O vervangen door een nul , ga nu ook eens proberen met die andere O een nul te maken
heb dat nu gedaan ; ik kon activeren , maar kreeg bericht dan dat er iets fout was

Knipsel.JPG

ga niets meer proberen of contact zoeken , lijkt me te gevaarlijk
ga gewoon met de gewone versie verder doen
doe proefversie schakelt toch over naar gewoon denk ik

Laatst bewerkt door een moderator:
dank u Qtex , voor de uitleg
by the way , ik ben ze niet vergeten te deactiveren, maar doordat de PC gecrasht was en hij volledig moest heropgeinstalleerd worden in de winkel , daardoor is die Premium er uit gegaan , dus pech voor mij

@wivy ik heb meerdere licenties (ook op de virtuele dus als ook op de reserve desktop ) maar zie geen mogelijkheid al deze te vermelden in mijn account .. *kan er dus maar één registreren terwijl ik er 5 bezit
Ashampoo_Snap_donderdag 31 maart 2022_05h19m50s_001_.jpg

het rare is hier dat hier onder "manage devices " 3 Windows(en) vermeld staan met dezelfde licentie.. wat maakt dat 2x dezelfde Windows vermeld word!
*dit terwijl ik zeker ben de licentie maar 1x gebruikt te hebben .
ook deze komt van Gamivo even als de anderen .

Ashampoo_Snap_donderdag 31 maart 2022_13h54m51s_001_.jpg

reactie over # 1 , toen ik die tip kreeg voor die premium was dat niet via die Gamivo bij mijn weten , er was maar 1 mogelijkheid en was ong 19 € , maar dus die naam weet ik niet meer ................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan