Opgelost traag opstarten van Malwarebytes premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het koud opstarten van de desktop geeft hier een probleem met Malwarebytes premium ..
het duurt ruim 10 minuten vooraleer deze aktief is en vervolgens ook het icoontje rechts in de taakbalk verschijnt !
onderwijl is de Windows Defender aktief tijdens het opstarten van deze Mbam premium ..
ook het herinstaleren van deze Mbam geeft geen oplossing het probleem blijft ..
ook de mb-support-1.8.7.918 brengt geen oplossing ..

tevens zie ik soms in mijn account meerdere toestellen vermeld staan onder dezelfde licentie en dezelfde computernaam ..
ik deactiveer dan vervolgens de onder de jongste datum vermelde toestellen en behoud de oudste vermelde activatie datum .
*terloops vermeld ik dat deze licentie nooit meermaals werd gebruikt !

wie kent dit probleem .. !
 
na de zoveelste keer alles betreffende Mbam verwijderd te hebben en het systeempje herstart te hebben om nadien een verse installatie te doen van Mbam..
zie ik dat het traag opstarten van Mbam geen 10 minuutjes méér zijn maar toch wel een 6 minuutjes nog ..
heb dus iets gewonnen maar het probleem blijft nog steeds aanwezig !
* ik ga dan ook een eerder gemaakte macrium mage van 27 februari 2023 terug plaatsen in de hoop dat dit het probleem verhelpt .
(laat nog iets weten )
 
het terug plaatsen van de image is gelukt ... laat straks weten of het probleem ook voorbij is of niet ..
de image had Mbam versie4.5.21 en deze werd nu bijgewerkt naar de 4.5.26
 
Beste Q, ik hoop dat je het kan fixen makker, want ik weet het ook niet meer wat de oorzaak zou kunnen zijn dat u computer nu zo traag gaat. Het heeft blijkbaar tot op heden altijd goed gegaan en nu plots niet meer. Die update kan er voor iets tussen zitten, maar ik heb er nog niets over gelezen dat dit het geval zou zijn.
 
(voor als het nog nodig is) ...
Nog een paar 'denkpistes':
- maakt aan/uitzetten 'snel opstarten' enig verschil?
- herinstallatie 'oude' versie MB, met internettoegang (tijdelijk) uit?
- heb je een unieke (administrator) account? Wat bij aanmaak van een nieuwe account?
 
this opgelost ... zojuist terug de pc opgestart van uit een koude opstart en Mbam startte aanstonds op met Windows ..
wat de oorzaak zouw kunnen geweest zijn is ook voor mij een raadsel !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan