Malwarebytes Premium 4.5.10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de huidige versie 4.5.10.200 kan geen updates meer ophalen en dit sinds 9/07/'22 ..
deze geeft telkens de melding betreffende het internet dat er geen verbinding is nogthans werkt het internet dus wel ..
de router heb ik meerdere keren een reset gegeven doch dit verhielp het probleem niet ..
de malwarebytes service kan ik vervolgens niet stop zetten aangezien ik daar de melding krijgt niet over voldoende rechten te beschikken !
de toegang word me daar geweigerd ..

*de melding dat ik te zien krijgt ..
Ashampoo_Snap_woensdag 13 juli 2022_13h10m53s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_woensdag 13 juli 2022_13h20m53s_002_.jpg


*de supportsite aanspreken kan ik niet aangezien mijn eerdere goedkope aangekochte licenties werden ingetrokken en ik ook nu bij deze licentie dit wil voorkomen ..
 
Je moet dus op één of andere manier de service kunnen stoppen alvorens je de installatie of upgrade doet.
Heb je dat al geprobeerd ? Indien je op rechten stuit zou je Windows op een of andere manier moeten kunnen starten zonder dat de services opgestart worden ... ik denk dat je daar meer ervaring mee hebt dan ikzelf.
 
@Qtex Ik krijg de indruk dat de upgrade bij jou ook gebeurd is, maar enkel de datum bijwerking in de fout gaat.
Kijk je de update pakket en de versie componentpakket is na, vergelijken met wat Tuts ziet....

Als het gelijk staat is dat dus een non-problem/detail geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan