Malwarebytes lost een bug op die prestatieproblemen met Windows 10 2004 veroorzaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1595398935985.png
Malwarebytes heeft bugs verholpen die prestatieproblemen veroorzaakten in Windows 10 2004. Deze prestatieproblemen varieerden van een vertraging van het besturingssysteem, willekeurige bevriezingen, stotteren in video's en BSOD-crashes.
 
Oh, het probleem lag bij Malwarebytes zelf dan niet bij windows 2004 zoals ik dacht?
 
Ja dat is inderdaad ook weer waar. Heb toen gezegd dat ik nog een beetje ging wachten om het opnieuw te installeren. Ben nu nog steeds niet overtuigd dat de 2004 goed is. Ik heb zo het vermoeden dat de 1909 een betere versie was. Ik loop zo tegen kleine mankementjes aan die ik ervoor niet had. Niets ergs, maar toch loopt mijn laptop niet zo soepel als met de 1909.
 
Hallo cve.

Deze PC heeft een tijdje gedraaid op 2004, maar eigenlijk nooit problemen gehad.
Hij draait nu op 202H. Zoals je begrijpt is dit mijn insider PC. Heeft overigens geen malwarebytes lopen.
Kun je een voorbeeld geven waar je tegenaan liep.
Mijn standaard PC draait 2004 dus ben benieuwd of het probleem gereproduceerd kan worden.
Alvast bedankt.
 
Hallo cve.

Deze PC heeft een tijdje gedraaid op 2004, maar eigenlijk nooit problemen gehad.
Hij draait nu op 202H. Zoals je begrijpt is dit mijn insider PC. Heeft overigens geen malwarebytes lopen.
Kun je een voorbeeld geven waar je tegenaan liep.
Mijn standaard PC draait 2004 dus ben benieuwd of het probleem gereproduceerd kan worden.
Alvast bedankt.
Ondertussen zijn we enkele updates verder en loopt hij eindelijk weer goed. Ze hebben volgens mij de problemen wel opgelost. Het was de eerste keer dat ik sinds Win 10 uit is dat ik dacht van verdorie, hij draait minder goed dan ervoor. Telkens was hij bij mij, die update doet hem precies niet slecht. Maar deze keer had ik zoiets van, kon ik maar terug naar 1909. Maar daar ik een clean install gedaan had, had ik dus ook geen Windows.old op mijn laptop staan en kon ik dus ook niet meer terug. Maar het is ondertussen allemaal terug in orde. Had met mijn oude Medion laptop ook een warmte probleem dat sinds gisteren ook van de baan is. Dus hij loopt terug gelijk het zijn moet. Dat warmte probleem had te maken met te verouderde koelpasta(was versteend). Die heb ik dus vervangen en ondertussen ook overal het stof tussen de ventilator vandaan gehaald en draait nu ook weer lekker koel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan