Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Ik heb een vaste computer met een vers besturingsysteen er op Windows XP maar het lukt mij niet om er de scanner op te installeren.
Voordien is dit mij wel gelukt, met veel moeite welliswaar, maar hij werkte perfect.
Nu lukt het niet, hoe komt dit?

corvettelover
 
Bedankt Mik,

Maar helaas geen resultaat.

Corvettelover
(had al verschijdene keren geprobeerd maar wist nu hoe)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vaste computer met een vers besturingsysteen er op Windows XP maar het lukt mij niet om er de scanner op te installeren.
Voordien is dit mij wel gelukt, met veel moeite welliswaar, maar hij werkte perfect.
Nu lukt het niet, hoe komt dit?

In welke volgorde installeer je de software?
Apparaat aangesloten, of apparaat niet aangesloten?

Anders met deze eens proberen. Met deze zou het normaal moeten lukken

http://www1.medion.de/site/service_~u~_support/treiber_~u~_updates/?op=detail&id=1255&type=treiber&lang=de
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens via configuratiescherm/systeem.
Daar naar hardware
apparaatbeheer.
Als daar een imagingapparaat staat deze bijwerken en windows zelf automatisch laten zoeken naar de meest geschikte driver.
Met wat geluk vind windows een van de geprobeerde drivers.
 
Hi Swake,

Op beide manieren reeds geprobeerd maar spijtig genoeg zonder resutaat, toch geen positief resultaat.
De driver heb ik nog niet geprobeerd, later zal ik mijn bevindingen melden.

corbettelover
 
Misschien vind ik nog iets, maar kan je eens samenvatten wat je juist allemaal al gedaan hebt, want er zijn meerdere post van Mik, swake en tuts.
Met een samenvattinkje krijg ik weer een overzicht van wat geprobeerd is en wat eventueel nog mogelijk is.
Zet er eens een foto bij van je apparaatbeheer (via configuratiescherm/systeem).
Misschien ligt het probleem wel bij moederborddrivers die niet (juist) geinstalleerd zijn.
Ook zou het handig zijn te weten welke pc (merk, model, eventueel moederbordtype en videokaart) je gebruikt.
 
Hi nijltjetweety,

Ik zal proberen alles eens op een rijtje te zetten.
Ik heb het internet afgeschuimd naar drivers maar niets helpt tot er mij iemand veuscan aan rade. Dit hielp inderdaad maar niet voor lang tot ik mijn besturing systeem opnieuw installeerde en daarna was het gedaan met de pret. Nu is er geen beweging in te krijgen.
Mijn besturingsysteem is windows XP met service pack 3 en mijn pc is een medion P4 met de nodige toeters en bellen in de pc zit een video kaart nvidia en het type van de pc is connectxl. Bij configuratie/syteem staat op dit ogenblik niets bij scanners (waar dit gisteren wel was, er gebeuren zeer rare dingen aangaande de scanner). Bij systeem/eigenschappen staat wel een vraagteken bij overige apparaten-multimedia en PCI simple commenicatie-cotroller (sorry dat ik geen beeld kan tonen maar ik weet niet hoe?)
Het type moederbord moet ik ook laten voorbij gaan want ik weet niet welk?

corvettelover
 
Druk eens op de toetsen " ctrl " en " Prt Scr "
Start paint (via start/bureauaccesoires) en plak je knipsel met de toetsen " ctrl" en " v ".
Nog even opslaan, en bij je bericht op het forum kan je via uitgebreide editor een bijlage plaatsen.
Als er verder geen vraag- of uitroeptekens staan heb ik de rest van de gegevens niet nodig.

Aanvullende info had ik graag over
beeldschermadapters
besturing voor geluid, video en spelletjes

Staan deze 2 er bij en als je ze uitvouwt, zijn er dan gele tekens?
 
Sorry nijljetweety,

Ben een paar dagen afwezig geweest(buitenland).
Maar wonder boven wonder ondertussen is mijn probleem opgelost, nu nog te weten komen waarom?
Dat zal moeilijk te achterhalen zijn denk ik, en denk dat ik nogmaals een nieuwe installatie ga doen.
In ieder geval bedankt voor de hulp.

corvettelover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan