het betreft hier om een oplossing te gaan die men kan toepassen betreffende 2 verschillende foutmeldingen...!
deze foutcode kan de 0x80073cf9 zijn of de foutcode 0x080070002 ...
wat je dient te doen is het volgende ...
open de C:>Windows
hier zou je dan 2 mappen vermeld moeten zien staan ....
het gaat hier dan om deze
1 - "AUInstallAgent" 2 - "AppReadiness "

is dit niet het geval dient men deze hier aan te maken !
*indien hier dan 1 map ontbreekt dan verwijder je de map die er vermeld staat en maak je dus 2 nieuwe aan na dat je de pc herstart hebt.
(ook na het aanmaken van deze 2 mappen dient men de pc te herstarten !)
*verklaring *
eerder stonden deze 2 mappen bij mij dus wel vermeld en kon ik dus geen Apps installeren ... ik kreeg de foutmelding 0x080070002 te zien !
nadat ik deze 2 mappen verwijderde ...
en vervolgens de pc herstarte om daarna deze 2 mappen terug aan te maken ! ( ook na het aanmaken dient men de pc te herstarten !!)

werden er hier de Apps geinstalleerd die ik eerder dus nooit kreeg geinstalleerd...( er waren zelfs apps aanwezig die ik 2-3 jaar geleden dacht ik geinstalleerd had maar vond deze nergens terug !!!) **er werden zowaar 9 Apps geinstalleerd die ik dus eerder niet geinstalleerd kreeg ...!

deze foutcode kan de 0x80073cf9 zijn of de foutcode 0x080070002 ...
wat je dient te doen is het volgende ...
open de C:>Windows
hier zou je dan 2 mappen vermeld moeten zien staan ....
het gaat hier dan om deze
1 - "AUInstallAgent" 2 - "AppReadiness "

is dit niet het geval dient men deze hier aan te maken !
*indien hier dan 1 map ontbreekt dan verwijder je de map die er vermeld staat en maak je dus 2 nieuwe aan na dat je de pc herstart hebt.
(ook na het aanmaken van deze 2 mappen dient men de pc te herstarten !)
*verklaring *
eerder stonden deze 2 mappen bij mij dus wel vermeld en kon ik dus geen Apps installeren ... ik kreeg de foutmelding 0x080070002 te zien !
nadat ik deze 2 mappen verwijderde ...
en vervolgens de pc herstarte om daarna deze 2 mappen terug aan te maken ! ( ook na het aanmaken dient men de pc te herstarten !!)

werden er hier de Apps geinstalleerd die ik eerder dus nooit kreeg geinstalleerd...( er waren zelfs apps aanwezig die ik 2-3 jaar geleden dacht ik geinstalleerd had maar vond deze nergens terug !!!) **er werden zowaar 9 Apps geinstalleerd die ik dus eerder niet geinstalleerd kreeg ...!

Laatst bewerkt: