Status
Niet open voor verdere reacties.
C

coureurke

Gast
Kan ik meerdere films op 1 DVD branden met een menu? Dus dat de namen van de films in de menu tevoorschijn komen en indien je op een film klikt, dat hij begint af te spelen?
 
Ook ik heb wel eens een avi gehad die zich niet liet omzetten. Dat loog niet aan het program maar aan de file.
Je hebt met convertXtoDVD maar één mogelijk om te converteren. Als de 2 files ingeladen zijn, kan je maar laten converteren. Dus dat de 1e wel gaat en de andere niet, begrijp ik niet goed. Ze staan toch beiden samen in de file voor ge laat converteren?
 
ik ben net 26 filmpjes aan het branden en gebruik 1 eenvoudig programma.
De gratis divx player.
gewoon in windows verkenner de films selecteren en slepen naar de divx player.
Lege schijf plaatsen en een drukje op de knop ' branden'.
Er word een divx menu gemaakt, en avi worden op mijn extern toestel als divx herkend.
Oude toestellen hebben geen divx ondersteuning.

Het formaat van de avi word niet veranderd, enkel de divx codec word opgenomen, en er hoeft hier nooit geconverteerd te worden.
Heb je een paar Rw schijfjes, probeer het eens.
Je hebt er niets mee te verliezen.
 
Laatst bewerkt:
Heleba,
Geen ruzie maken he (grapje). Ja nu weet ik het ook niet meer. Ik heb ergens bij torrents een progje gevonden dat zou toelaten om 2,3 en zelfs meerdere filmen op 1 dvd te zetten. Maar dat werkte bij mij ook niet.
Zou xtodvd 4!!! niet beter zijn ?
Guyke100
 
Welja, ik heb meerdere dvd met filmpjes op, straks brand ik er nog 2 met de divx player.
Ik kan die dvd allemaal spelen op mijn stand alone toestel.
Een menu kan je ook maken met divx.
Op hun site staat alles, inclusief tutorial.
Of deze ook werkt met vob heb ik nooit getest, want bij omzetten naar vob neemt het formaat teveen toe, bvb van 1 gig naar 2.??gig.

PS: het programma dat je nodig (zou kunnen) hebben om een menu te maken werkt nog met de oude net frameworks 1.1
In windows 7 moet ik die handmatig downloaden en installeren.
In XP meen ik me te herinneren dat dit word aangeboden via de updates van microsoft.
De link:
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3
 
Laatst bewerkt:
Helaba,
Een vraagje over divxplayer. Ik heb die eens geinstalleerd op mijn pc. Moet ik dan alles installeren of alleen de CONVERTER. Het gaat erom de videobestanden op mijn pc om te zetten naar dvd. Kan dat met divx plus?? Als het goed is ga ik dat straks eens proberen.
Tx.
 
Hallo carlo461,
Ik heb dvdlab ook eens geprobeerd. Maar ik krijg de videobestanden (die op mijn pc staan) niet eens geladen. Ik moet dat toch op de bovenste regel (eronder is de schrijver he) klikken en dan de map openen waar mijn videobstanden staan en dan toevoegen???
Of werkt dat anders. Ik snap het niet hoor. Graag een 'duidelijk' antwoord aub.
Bedankt.
 
Welja, ik heb meerdere dvd met filmpjes op, straks brand ik er nog 2 met de divx player.
Ik kan die dvd allemaal spelen op mijn stand alone toestel.
Een menu kan je ook maken met divx.
.

Ik zet niet meer om naar dvd formaat (lees vob, ifo en bup bestanden).
Ik bied een evenwaardig alternatief aan in mijn bericht, dat staat er toch duidelijk in dacht ik.
De dvd toestellen hebben nu toch ondersteuning voor divx, dus waarom plaatsverslindende formaten blijven gebruiken?
Met de menu die nu kan gemaakt worden is divx even goed, op voorwaarde dat je toestel dit formaat ondersteund.
Wil je absoluut in VOB werken dan moet je een andere converter gebruiken, en zoek ik wel naar een menubuilder voor dvd formaat.

Voor alle duidelijkheid, divx is niet standaard dvd formaat, het is meer als mp3 voor muziek is, plaatsbesparend en even goed.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan