Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan ik meerdere films op 1 DVD branden met een menu? Dus dat de namen van de films in de menu tevoorschijn komen en indien je op een film klikt, dat hij begint af te spelen?
Nerovision kan dit ook. CovertXtoDVD ook. Met Ulead Digitalmoviefactory gaat het ook. Allemaal stuk voor stuk programma's waar je een menu (met het beeld en tekst dat ge wenst) kunt aanstippen om op te starten.
Kan dit dan ook met Ashampoo gebeuren?
Ik heb gehoord indien je meerdere films op 1 DVD wilt krijgen, dat het .avi moet zijn, en geen .BUP of eender welke extensie?
Ik heb alles zowat gelezen hier. Ik heb een vraag in verband DOUBLELAYER DVD. Hoe kan ik 2 filmen op de doublelayer zetten. Ik gebruik gewoonlijk convertxto dvd 3.
Een double layer kan tot 8,4Gb gegevens dragen. In convertXtoDVD, moet je onder instellingen naar tabblad omzetten en daar dan DVD9 selecteren. Om 2 filmen er op te zetten, gewoon de 2 files via bestand toevoegen. In instellingen selecteer je omzetten, tabblad DVD menu's. Daar kan je de keuze maken hoe je het menu wilt.
Ja dan zal je iets verkeerds gedaan hebben dan als de 1ste wel gelukt is. Heb je iets veranderd aan instellingen
bij de 2de dan ? En met welk prog heb je het gedaan ?
Hela,
De instellingen heb ik niet veranderd. Dus naar DVD9 geplaatst. NU weet ik niet of dat gebeurd is wanneer de 2de film zou omgezet worden. Ik gebruik convertxtodvd 3.
Tx
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.