Update KB's komen meerdere keren voor in de geschiedenis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinz46

Steunend lid
Vip Lid
Ik stel vast dat er een update m.n. kb3178662, vier (4) keer voorkomt, in de geschiedenis van de update's, zowel in de lijst van MS 2016 Pro alsook bij MS 2016 Visio. Is dit normaal en mogen er daar 3 van elk verwijderd worden !?
 
Zeer gewaardeerde plaatser (!?), nee het eet geen brood, nee het is niet storend in zover het niet op jou computer gebeurd. Ik stel deze vraag, om een antwoord te vinden op mijn probleem van vastlopen van sommige programma's. Maar aangezien ik dan toch van zulke antwoorden krijg, stop ik ermee, en zal mij bij die personen informeren die er ook wat aan hebben om zulke, voor jou onbelangrijke vragen, wel te beantwoorden, en niet zo botweg een antwoord geven. Het ga je goed in het leven lange pier, en tot nooit meer. (x):bravo:close
 
Heinz46,

Bij office updates gebeurt het wel meer dat die updates een aantal x voorkomen in de overzichtslijst van updates. (hiervoor had ik eerder een case bij microsoft )
Er zou achterliggend in het register wel een verschil zijn tussen de verschillende installaties.

Wat wel wil zeggen om die update te verwijderen. (een update die in 1 setup is geïnstalleerd) dien je de verschillende vermeldingen in die lijst te verwijderen.

Dit is dus niet noodzakelijk de oorzaak van het probleem.
 
Hartelijk dank CTCS, zulke antwoorden verwacht ik van mensen die het serieus nemen met het forum, de rest . . . . Ik heb die lijst eens verder doorgenomen, en vind er nog meerdere (dubbele en meer) dezelfde update's. Laatst net voor de april update, downloade het systeem de update's maar ze installeren ging langs geen kanten. Ik heb dan handmatig de april update gedaan, nu gaat alles vanzelf, met de nodige gevolgen zoals vermeld. Maar goed, ik ben nog in contact met microsoft en eens kijken wat ze te bieden hebben. Nogmaals dank voor je antwoord CTC S.
Groeten
 
Heinz46 LP kan soms inderdaad kort overkomen in zijn antwoorden … hij werd hier over al meerdere keren daar voor aangesproken !
laat je echter niet weer houden om pctuts te bezoeken bij problemen …
wat je vraag betreft heb ik eerder een tegen vraag …
werd de Visio soms later geinstalleerd dan de Office want dit hoort toch standaard bij de pro versie ….
indien je dus de Visio nadien heb geinstalleerd dan kan het zijn dat een 32 bit is terwijl de office wellicht een 64 bit is .
 
hij werd hier over al meerdere keren daar voor aangesproken
Waar en wanneer? onzin dus, waarom de TS een vraag stelt wat helemaal niets met probleem heeft te maken en mij de les probeert te lezen lees ik niets over, het eerste woord wat ik schreef, waarom, maar daar een antwoord opgeven is al teveel gevraagd, liever zeuren over mij, veel belangrijker......
 
Een antwoord aan CTCS ; "Het probleem was, idd was, het voortdurend vastlopen van bijna alle MC onderdelen. Na dat dom antwoord van LP, heb ik maar contact gezocht met de helpdesk, deze hebben mij aangeraden om het hele pakket te verwijderen en daarna terug te installeren, dit heb ik intussen gedaan, en nu zijn de update's aan het binnenlopen, tot nu toe zoals het moet.

Aan Qtex ; Daar zou het probleem niet gezeten hebben, omdat ik het bijna volledige Office pakket tezamen installeer. Een 64bits versie.

Aan beide Heren, nogmaals dank voor jullie bereidheid tot helpen :bravo:, en zoals reeds eerder aangehaald, de beste methode was verwijderen en her installeren.

Hier mag dus een close op :Merci:.
 
lange pier;n231522 zei:
Waar en wanneer? onzin dus, waarom de TS een vraag stelt wat helemaal niets met probleem heeft te maken en mij de les probeert te lezen lees ik niets over, het eerste woord wat ik schreef, waarom, maar daar een antwoord opgeven is al teveel gevraagd, liever zeuren over mij, veel belangrijker......
ik heb je al meerdere keren per pb gevraagd om wat duidelijker en vriendelijker te zijn in je antwoorden omdat je eerder bot over komt ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan