Online apps mega sync

BertjeV

Steunend lid
Vip Lid
vroeger bij gebruik van dit programma, werd dit opgestart bij het opstarten van windows.
bij het wijzigen van een bestand en het opslaan, werd dit automatisch gesynkroniseerd met het opgeslagen bestand in de Cloud.
nu krijg ik de melding dat de synkronisatie bezig is, echter blokkeer dit steeds.
ik ben verplicht het programma te beëindigen (sluiten via de taakbalk) en na terug opstarten van de app, worden de hangende gewijzigde bestanden wel opgeslagen naar de Cloud.
zijn er nog mensen die dit probleem ervaren? en bestaat er een oplossing voor.
ook heb ik reeds in mijn virusscanner (malwarebytes) de map en de exe uitgesloten van detectie, dit biedt geen oplossing.
ik had dit voor in mijn windows 10 LSTC versie alsook in mijn LSTC 11 versie. vermoedelijk ligt dit niet aan het besturingssysteem.

inderdaad het is een Cloud dienst vergelijkbaar met one drive; daar wordt een copy gezet van mijn documenten en bij wijzigingen worden de bestaande geüpdatet documenten overschreven door de gewijzigde nieuwe versie bij opslaan op de pc. 20 gig is gratis te gebruiken.

Ik volg je dat het niet aan het OS en niet aan de virusdetectie zal liggen. Het is een bonafide leverancier en er is geen reden waarom welke virusscanner dan ook dit zou signaleren als verdacht.
Het enige probleem kan de EXE van Mega Sync zelf zijn denk ik.
Recente update ?
Is dat een makkelijk te installeren app of onderdeel van iets groter ?
Indien mogelijk zou ik minstens de installatie eens opnieuw uitvoeren met een install die je opnieuw van de website haalt.

schijnbaar zou dit misschien kunnen liggen dat de optie slim was ingesteld ipv geavanceerd. waarschijnlijk is het een conflict dat de bestanden bij veelvuldig opslaan te weinig verschillen in tijd van het origineel. misschien is dit de oplossing van mijn probleem (het programma zou dit moeten oplossen in die modi). ik ben bezig in visio mijn elektriciteit schema's te tekenen. deze sla ik vaak op na klein wijzigingen. dit om wat ik getekend heb zeker niet kwijt te spelen.
indien dit inderdaad boosdoener was, mag deze zaak afgesloten worden.
ik hou u op de hoogte

Bijlagen

• 2025-11-05 18_40_55-Window.jpg
    2025-11-05 18_40_55-Window.jpg
    39.3 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan