Windows 10 Backup and sync from google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Hallo
Ik heb een nieuwe Windows 10 pro installatie gedaan op mijn pc
Dat is een hoop werk van 0 starten maar ik ben zo ver gevorderd dat hij terug draait
zoals het hoort na een paar jaar intens gebruik is men daar aan toe hoor
Dit ter zijde ik heb 1 probleem dat ik niet opgelost krijg mijn “Backup and sync from google”
wil niet mee opstarten met windows manueel lukt het wel,in de opstart staat hij aan maar het
wil maar niet lukken om hem te doen mee starten met Windows
Als er iemand hulp kan bieden zou dat zeer welkom zijn
 

Bijlagen

  • Google drive 1.jpg
    Google drive 1.jpg
    22.4 KB · Weergaven: 78
  • Google drive 2.jpg
    Google drive 2.jpg
    17.2 KB · Weergaven: 64
Probeer dit eens:

Gebruik de Windowstoets en de X toets / of rechtermuisklik op de Startknop
Ga dan naar Systeem
Tik in bij Instellingen zoeken: Startup-apps
In het volgende scherm rechts zoek je naar googledrivesync.exe
Kijk hier of deze Aan staat, zo niet, zet deze aan.
Start het systeem opnieuw op.
 
rechtsklik op dat pijltje en klik vervolgens verder op de 3 vertikale puntjes... kies voorkeuren ..
klik verder op instellingen account en meer .. staat het vinkje hier dan ook aan om deze te laten opstarten met het systeem ..
Ashampoo_Snap_woensdag 1 april 2020_16h57m41s_001_.jpg
 
Hallo
Sorry voor het late antwoord maar was gisteren bezig vrouwtje aan het helpen in de tuin.1/Skippy hartelijk bedankt voor de info maar die optie staat wel degelijk aan zie bij gevoegde foto in mijn post dus dat is de oorzaak niet.2/Qtex ik heb tot 2 x toe een herinstallatie gedaan van de tool en ik moet het over het hoofd gezien hebben maar deze morgen heb ik een derde x maal een herinstallatie gedaan en tijdens deze procedure stond bij controle de optie automatisch aangevinkt .Na een herstart van het systeem start de Google drive tool nu wel mee op en lijkt het probleem opgelost.
Aan beide heel hartelijk dank voor de medewerking en tot vroeg of laat nog eens .Julke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan