Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat nog heel veel in het Engels vele mensen hier kunnen niet zo'n perfect Engels. Zou het dan ook niet mogelijk zijn om alles te kunnen vertalen naar het Nederlands ik denk dat er dan veel meer gaan gebruik maken van al de functies.

Yves
 
Er staat nog heel veel in het Engels vele mensen hier kunnen niet zo'n perfect Engels. Zou het dan ook niet mogelijk zijn om alles te kunnen vertalen naar het Nederlands ik denk dat er dan veel meer gaan gebruik maken van al de functies.

Yves

Als ik er de tijd voor vind :p
 
ja geen probleem! ;) Maar zou heel gemakkelijk zijn voor velen want de vroegere versie was praktisch alles in het Nederlands gezet! En je weet hoe mensen zijn... Als het hun niet meer afstaan ook al weten ze dat er een nieuwe versie opgang is verdwijnen ze en dat zou heel sspijtig zijn he? Niet waar?

Yves
 
ivan weet je wat je moet doen laat Yveske de vertaling doen,zijn engels van 't school zal wel volstaan
Zet een kopie van het forum hier op de server maar niet aktief,dan kan hij zijn lusten erop botvieren met de vertaling en dan kan jij andere dingen doen
Zo deden wij dat vroeger
 
haha grapjas, toch vind ik het het vragen waard van Rudi.
Yveske heeft toch wel een punt vind ik.
En veel mensenkennis blijkbaar, meer dan gemiddeld.
 
:yahoo:yves mensenkennis,voor iemand van Ninove wel ja,maar voor de rest..........
Hij is nog maar 16,zoveel mensenkennis zal er nog niet inzitten:5956:
 
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik naar de nieuwe berichten kijk, ben ik na enige tijd plots niet meer ingelogd en moet ik dat opnieuw doen.
Ik had dat gisteren ook.
Ik bekijk de berichten, ik bekijk er 1, ga terug via de mijs, dan open ik een ander...
Tot ik de offtopic wil bekijken, ongeldig zegt hij dan vanuit het overzicht.
Als ik naar offtopic ga kan ik het wel bekijken, dus ben eigelijk wel nog ingelogd, maar volgens de nieuwe berichten niet meer.
Moeilijk uit te leggen, hopelijk komt het goed verstaanbaar over.
 
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik naar de nieuwe berichten kijk, ben ik na enige tijd plots niet meer ingelogd en moet ik dat opnieuw doen.
Ik had dat gisteren ook.
Ik bekijk de berichten, ik bekijk er 1, ga terug via de mijs, dan open ik een ander...
Tot ik de offtopic wil bekijken, ongeldig zegt hij dan vanuit het overzicht.
Als ik naar offtopic ga kan ik het wel bekijken, dus ben eigelijk wel nog ingelogd, maar volgens de nieuwe berichten niet meer.
Moeilijk uit te leggen, hopelijk komt het goed verstaanbaar over.

Ik heb er geen problemen mee, anders je cookies eens wissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan