Meld hier een fout op het forum

ik heb alleen citeren nu, kan ook geen bedankje geven
en wat is een flag dat heb ik ook niet (lachen)
 
Beste Tuts, als je iets post komt er vrij prominent in het geel processing, kan dit ook vertaald worden naar het Nederlands, of is dit niet mogelijk? Dit komt er bij mij enkele seconden op als ik iets post en als ik een telefoon review wel iets langer, is ook met foto en al ook he dan.
 
cve;n229394 zei:
Beste Tuts, als je iets post komt er vrij prominent in het geel processing, kan dit ook vertaald worden naar het Nederlands, of is dit niet mogelijk? Dit komt er bij mij enkele seconden op als ik iets post en als ik een telefoon review wel iets langer, is ook met foto en al ook he dan.

Ja word nog gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Laatst geplaatste reply openen indien er meerdere pagina's zijn bij een onderwerp of die pagina nummers bij een onderwerp plaatsen mogelijk? of is dat een instelling bij mij?
Vraag had ik al eerder gesteld maar nog geen antwoord gezien.
 
lange pier;n229401 zei:
Laatst geplaatste reply openen indien er meerdere pagina's zijn bij een onderwerp of die pagina nummers bij een onderwerp plaatsen mogelijk? of is dat een instelling bij mij?
Vraag had ik al eerder gesteld maar nog geen antwoord gezien.

Dat ga ik nog moeten uitzoeken.
 
Ik wil de nieuwe berichten bekijken en ik krijg als antwoord:
This forum requires that you wait 20 seconds between searches. Please try again in 1 seconds.
 
joke135;n229517 zei:
Ik wil de nieuwe berichten bekijken en ik krijg als antwoord:
This forum requires that you wait 20 seconds between searches. Please try again in 1 seconds.

Dit probleem is verholpen.
 
Ik heb een bezoekersboodschap gekregen en die verdwijnt na het lezen ervan niet uit mijn meldingen, daar blijft 1 bij staan. Bij alle andere meldingen gaat het na het lezen ervan de melding weg en van deze bezoekersboodschap gaat deze niet weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan