Smartphone Melding "My phone stopt steeds"

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn smartphone Nokia 5.3 krijg ik steeds de melding: My phone stopt steeds, daaronder staat: App-info - App sluiten - feedback verzenden.
Ik mag doen wat ik wil, de melding blijft steeds weerkomen.
 
Als iPhone gebruiker heb ik helemaal geen verstand van Android.
Toch een poging: Heeft u de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
 
Deze app kan niet verwijderd worden.
Enkel uitschakelen maar dan nog komt die melding.
Ik krijg nu die melding ook voor andere apps.
Google play Store, Nieuwsblad, De Standaard, Nieuwsblad krant.
Nieuwsblad, De Standaard en Nieuwsblad krant reeds verwijderd en terug geïnstalleerd maar de melding komt dadelijk terug.
telefoon volledig afgezet en terug opgestart geeft geen verbetering.
De melding van die apps komt soms om de paar seconden.
 
Dit is een oudere versie. Er is in het begin van maart nog een update geweest.
Vanaf toen zijn de problemen begonnen.
Nu krijg ik die melding ook bij Gmail.
Gmail opent en sluit direct.
Er zijn nog andere apps die niet openen of direct weer afsluiten.
Toen ik My Phone wilde verwijderen krijg ik de melding dat dit niet mogelijk was omdat Google deze app er standaard opzet. Ik heb de app dan afgesloten maar dat helpt niet.
Nokia gebruikt Android One.

PS: het is versie 2.9.5d
 
Ik heb de updates van die app verwijderd en voorlopig krijg ik geen meldingen meer en alle app openen terug zoals het moet.

(y) (y) (y) (y) (y)
 
Is wel logische uitleg de android system webview is gisteren geupdated maar hier bij mij is het een bèta versie, staat toch aangevinkt en hij staat op uitgeschakeld, ik zou die moeten kunnen inschakelen
je kan geen android system webview dowloaden, dat is het probleem, moet ik misschien de optie bèta tester afzetten?
 
Is wel logische uitleg de android system webview is gisteren geupdated maar hier bij mij is het een bèta versie, staat toch aangevinkt en hij staat op uitgeschakeld, ik zou die moeten kunnen inschakelen
je kan geen android system webview dowloaden, dat is het probleem, moet ik misschien de optie bèta tester afzetten?
Misschien uit de store de nieuwe versie downloaden?
 
ja je vind die wel maar je kan die niet downloaden en je kan de oude niet verwijderen, ik denk niet dat dat ook mag
dat staat ook niet tussen geïnstalleerde apps
 
kan ik de beta niet gewoon uitzetten op haar gsm
en ik vind die app wel in de store maar geen update knop
 
als ik op bèta programma verlaten klik dan zegt de phone, als je besluit het bètaprogramma te verlaten moet je de bèta app mogelijik verwijderen en de openbarre versie opnieuw installeren.
Je app gegevens kunen verloren gaan;
zou die dan te downloaden zijn in de app store
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan