Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
koop vandaag deze usb stick van 8Gb in Saturn
sluit hem aan word erkent
kopier bestandje van niks
zie staan 40 sec na 10 min was het steeds het zelfde !dacht dit is niet normaal klik op anuleren pc blokeerde enzo pfff
na hoop problemen doet pc trug normaal
dan heb ik die usb nog even zien staan en in apparatenbeheer gekeken stond geel vraag teken
heb ik bijwerken geklikt helpte ook niet!
dan verwijderd en trug erop en nog steeds nopes
andere usb poorten geprobeerd usb nergens te vinden ook geen gele vraagtekens meer pffff
wat nu?
morgen trug naar staturn?
groeten navarro
@Wivy wact op antwoord he voor ...
 
usb.jpg
heb met usbdevieuw bezig geweest
heb de eigenschappen kunnen vinden ven de MEMUP stick weet nie of iemand er iets mee kan doen
heb deinstall gedaan met dat prog trug opstarten en win zet er de instalatie trug op alles wekt behalve de stick
in bijlage zie de usb poorten denk ik
p.s heb win xp pro sp3
 

Bijlagen

  • usb1.jpg
    usb1.jpg
    28.5 KB · Weergaven: 105
heel even geluid gehoord en dan foutmelding in bijlage!
niks te zien in beheer van gele tekens!alles wat ik aansluit in die zelfde USB poort werkt!
snap er niks van
 

Bijlagen

  • usb2.jpg
    usb2.jpg
    31.6 KB · Weergaven: 119
Ergens heb je gezegd: Ik werk met een USB verlengkabel.

Steek die USB stick eens rechtstreeks in de PC en haal verder alle andere USB stekkers uit de PC, behalve eventuele muis en keyboard.
Kijk nu of de USB stick goed werkt. Zo ja, plaats je één voor één een usb stekkers terug en kijk telkens of de USB stick nog wel werkt.
 
@navarro ..
staat er onbelangrijke info op de stick formateer je deze eens met de HP-USB-Format-Tool
ik heb zelfs al onder vonden dat sticks die een fout bezaten en die niet herkend werden na een format met dit tool nieuw leven kregen ingeblazen...

wat betreft uw usb hub's wel indien je hier spreekt over een desktop computer en je heb de pci sloten nog vrij....
dan kun je best 2kaarten halen of 1kaart van Eminent4+1Port PCI Card usb2.0 (kostprijs 10€ bij Eurosys Telenet verdeler )deze plug je in , in een vrij pci slot ..
je installeert de eminent pci card driver en je beschikt nu over 5 usb poorten (zonder verlies )
 
@Pluis idd werk ik met USB verlengkabel met 4 aansluitingen muis keybord is daar op aangesloten zelfs printer werkt daar ook mee en de USB van 1GB ook!dit steekt in USB achterkant pc
de stick van 8GB sluit ik aan voorkant pc
en die zelfde poort werkt ook alles behalve stick
 
@qtex is deskstop
heb hem zaterdag in Saturn laten formateren !en hij heeft goe gewerkt tot gisteren lol
moet die mms in NTFS geformateert worden?
 
ga nog een belangrijke info geven mms
2jaar geleden heb ik een kleine kortsluiting gemaakt
wou mijn micro snel aansluiten voor Skype en stak in de usbpoort pc viel uit startte wel trug op
heb ik een tijd probs gehad iemand heeft bios gereset of zo iets
en werkt nog altijd met peridos valt hij soms uit
is heel zeldzaam
kan het daar aan liggen?
 
De USB Poort van een PC levert een spanning om de USB stick te doen werken. Zitten er meerdere apparaten op dezelfde poort aangesloten, kan het gebeuren dat de poort niet genoeg spanning kan leveren.
Ook een verlengkabel geeft spanningsverlies door z'n lengte.
Probeer daarom toch eens de USB stick op een vrije USB poort aan te sluiten zonder andere apparaten en verlengkabels. Kijk daarna of hij goed werkt.
 
@Pluis just gedaan alleen USB in alle poorten gestoken en niks zonder iets anders aan te sluiten!
ga vanmiddag op een andere pc proberen als hij daar werkt is het probleem idd bij mij!
zou een pcicard helpen zo als qtex zegt?
 
zeker helpt een pci card ...
eerder had ik ook zulks een verlengkabel die je moest insteken in een usb poort om dan te kunnen profiteren van meerdere hub's...
ook eerder stelde ik vast dat dit tenkoste ging van de aangeslotene apparatuur...
heb mezelf 2 pci card's gekocht en aangesloten ...onder vind hier géén hinder meer en beschik nu over voldoende poorten .
 
@qtex heb ook 6poorten op deskstop!gebruik die verlengkabel met 4poorten voor muis en keybord
want als ik die gewoon in pc steek zen kabels muis en keybord tekort snap je?
en op deskstop steek ik die fucking USb aan de voorkant
 
@qtex nog vraag voor je
ga sebiet die usb testen op een andere pc als hij werkt heb ik probs
als ik dan zo een pci card haal
istaleer en daar verlengkabel muis keybord aansluit
en die usb stick zou het moeten werken zeg je?
 
ok heb het gesnapt ..poorten genoeg dus..
mijn advies is dan om het HP usb format tool te gebruiken ....niet geschoten is altijd mis geschoten ....erger kan het in ieder geval niet !
als je zo een pci card ga halen en je sluit deze aan dan haalt windows de driver daarvoor op ..zo zou het moeten zijn ..!
nogthans is de driver op te halen vanaf de eminent site ... hier is die dan
de eminent site zelf : zodat je alles kunt nalezen ..
er is maar 1 driver beschikbaar namelijk voor de win98 maar deze werkt ook op mijn win7
 
Wat bedoel je met een usb verlengkabel om meerdere USB apparaten aan te sluiten ?
Zoiets ?
971513_LB_01_FB.EPS.jpg

Dat is ook wel een bijzonder storingsgevoelige manier om meedere USB apparaten aan te sluiten.

De beste oplossing hiervoor is een powered USB Hub. Dit kastje krijgt z'n eigen voedingsspanning en ben je niet afhankelijk van de spanning van de USB poort van de PC.

Voorbeeld: Conrad Electronic - System Information
 
de link naar conrad electronic geeft een foutmelding !!

@ navarro..
denk eraan indien je de pci card ga aansluiten ..
om je pc volledig uit te zetten ..(de pc moet volledig spaningsloos zijn )
ook dien je de stroomtoevoer los te koppelen ...
de opstart toets meerdere malen in te drukken om de restspanning af te laten ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan