Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
koop vandaag deze usb stick van 8Gb in Saturn
sluit hem aan word erkent
kopier bestandje van niks
zie staan 40 sec na 10 min was het steeds het zelfde !dacht dit is niet normaal klik op anuleren pc blokeerde enzo pfff
na hoop problemen doet pc trug normaal
dan heb ik die usb nog even zien staan en in apparatenbeheer gekeken stond geel vraag teken
heb ik bijwerken geklikt helpte ook niet!
dan verwijderd en trug erop en nog steeds nopes
andere usb poorten geprobeerd usb nergens te vinden ook geen gele vraagtekens meer pffff
wat nu?
morgen trug naar staturn?
groeten navarro
@Wivy wact op antwoord he voor ...
 
@Pluis nee is iets anders is wit soort ster met 4 poorten en die is dan nog aangesloten op gewone USb verleng kabel
snap wel dat dit voor verlies lijdt!muis enzo gaat toch allemaal goed hoor!
heb gedaan wat je vroeg alleen die USB stick alles was afgekoppeld
maar hij deed het ook niet
 
indien je deze neemt ...dan heeft deze een meegeleverde stroom kabel die je in het stop contact steekt en daardoor heeft elke usb poort de nodige spanning ..

de tekst beschrijving ...
Belkin 4-poort USB2.0 hub met netvoeding


De mobiele Hi-Speed USB 2.0-hub beschikt over vier USB-aansluitingen, die een eenvoudige aansluiting van USB-apparaten met plug-and-play mogelijk maken.
Dankzij de meegeleverde netvoeding behoren opstartproblemen tot het verleden, want door de extra netvoeding is er altijd voldoende energie beschikbaar voor een soepele werking van de Belkin-hub en de aangesloten USB-apparaten zoals harde schijven, MP3-spelers of USB-sticks.
 
@qtex ook dank u
deze had ik bekeken!is lange kabel bij is goed voor mij!!!
dit is geen pcicard dan
ga usb eerst testen als hij werkt ga ik na Mediamarkt of Saturn zullen ze wel zo iets hebben zeker
 
neen dit is geen pci card ...maar werkt evengoe omdat deze extern stroom aangeleverdt krijgt ...
deze optie wel daar had ik zelfs niet aan gedacht....en ja in de mediamarkt hebben ze deze ook ....
alhoewel dat ik al gemerkt heb dat mediamarkt de mensen bedriegt met hun bewering dat ze de beste koope zijn ...ga ikzelf der nooit meer toe !

vb: heb me 2 externe schijven aangekocht ( tijdje geleden ) maar voor alleer ik deze aankocht heb ik in verschillende winkels dezelfde ecterne schijf , met dezelfde specificaties genoteerd en de prijs ...dit door de verkoper laten tekenen ....
bij mediamarkt voor gelegdt , wat bleek !!
zij (mediamarkt) vroegen voor ecxact dezelfde schijf zomaar 45€ meer ...
**kreeg tenslotte de 45€ die ik meer betaalde terug van hen ...
 
we zen trug thuis met nieuwe USB!die ander was ik gaan testen waar ik begeleider ben voor pc lessen
daar werkte hij ook niet in iedere poort!mijn leraar zegde ga maar trug na Saturn bestanden op op pc gezet format gedaan en gaan inleveren
na veel bla bla kreeg ik andere USB :duimop:trug op 670 stuks was ik de 4de die het voorhad zegde verkoper! na de school werd direckt erkend bestanden trug erop
nu thuis en hij werkt!!!:yahoo:durf hem er niet uit halen haha
@Pluis en Qtex leraar en verkoper zegde dat een HUB zeker niet zou helpen PCICARD mms wel
zodus alleman bedankt voor de goede hulp en er mag een half slot op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan