Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een laptop Windows 7. Daar is Microsoft Office 2010 geïnstalleerd.
Zou ik daar op een externe harde schijf Microsoft Office 2007 kunnen installeren zonder mijn 2010 te verliezen?
Beleefde groeten.
 
Ik denk dat er zowieso problemen zullen ontstaan met 2 verschillende versie's. En ook zie ik niet goed in wat het nut kan zijn van een lagere versie erbij te plaatsen. Als het is om te kunnen lezen met de lagere versie, heb je nog altijd de mogelijk bij het opslaan hiervoor te kiezen op de hoogste versie.
 
Ik denk dat er zowieso problemen zullen ontstaan met 2 verschillende versie's. En ook zie ik niet goed in wat het nut kan zijn van een lagere versie erbij te plaatsen. Als het is om te kunnen lezen met de lagere versie, heb je nog altijd de mogelijk bij het opslaan hiervoor te kiezen op de hoogste versie.

Ik ben in feite vrijwilliger in ons diensten centrum en er wordt geregeld wat uitleg gevraagd over de 2003, 2007 en 2010.
Zo had ik dit graag op 1 pc gekregen, maar ook zijn dat dit onmogelijk is.
 
Ik heb dit zelf een poosje terug gedaan, gewoon alles op 1 PC. Dus Office 2003 Office 2007 en Office 2010 op 1 PC.
Word en Excel was normaal te gebruiken, alleen Outlook 2007 was verdwenen na de installatie van Office 2010.
Je krijgt tijdens de installatie wat vragen, of je dingen wilt overschrijven of behouden of zoiets. Geef hier dan dus het juiste antwoord.
 
Ik heb dit zelf een poosje terug gedaan, gewoon alles op 1 PC. Dus Office 2003 Office 2007 en Office 2010 op 1 PC.
Word en Excel was normaal te gebruiken, alleen Outlook 2007 was verdwenen na de installatie van Office 2010.
Je krijgt tijdens de installatie wat vragen, of je dingen wilt overschrijven of behouden of zoiets. Geef hier dan dus het juiste antwoord.

Ik heb enkel aangeduid dat ik Word 2007 nodig had en heb aangegeven het te zetten op mijn tweede interne harde schijf. Wat zie ik? Ik wen volledig Office 2003 kwijt en in plaats van enkel Word 2007, heb ik het volledig pakket.
 
Ik heb enkel aangeduid dat ik Word 2007 nodig had en heb aangegeven het te zetten op mijn tweede interne harde schijf. Wat zie ik? Ik wen volledig Office 2003 kwijt en in plaats van enkel Word 2007, heb ik het volledig pakket.

Dan heb je de installatie niet goed gedaan. Deze vragen krijg je tijdens de installatie. Je kunt keuzes maken welke programma's je wel en welke niet wil installeren. Ik dacht zo uit m'n hoofd bij geavanceerde installatie.
 
Ik heb zelf problemen ondervonden met Office 2010 en outlook. Zelfs na herinstallatie niet meer aan de contacten geraakt. Had nochthans de Outlook.pst gecopiierd naar een stick en zelfs daar kon ik het niet meer importeren.
 
Ik heb een laptop Windows 7. Daar is Microsoft Office 2010 geïnstalleerd.
Zou ik daar op een externe harde schijf Microsoft Office 2007 kunnen installeren zonder mijn 2010 te verliezen?
Beleefde groeten.

Als u de hand kunt leggen op een "portable" versie is er geen enkel probleem.
Een gewone versie die op een externe schijf staat kunt u nooit gebruiken op een andere pc.
Zelfs als op uw gewone pc de stationletter van de externe harde schijf veranderd kunt u deze versie niet gebruiken.
 
Als u de hand kunt leggen op een "portable" versie is er geen enkel probleem.
Een gewone versie die op een externe schijf staat kunt u nooit gebruiken op een andere pc.
Zelfs als op uw gewone pc de stationletter van de externe harde schijf veranderd kunt u deze versie niet gebruiken.

Is een portabele versie ergens te koop, of kan die gedownload worden van internet?
Ik heb ook gehoord dat men kan werken met viruele computers. Ik zal ook eens voor deze manier verder zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan