microsoft office 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een paar dagen geleden microsoft office 2019 gekocht. en toch blijf ik nog latijd updates krijgen voor microsoft office 2010. mag ik deze negeren en verwijderen????

dank

lucko
 
Indien eerst alles weg mag.

En dan de 2019 repareren indien nodig of eerst ook verwijderen.
 
ok mogelijk dat er iets achter gebleven is betreffende de vorige office … anders komen deze update"s ook niet aankloppen ..
probeer deze Office verwijder hulp programma eens ..
Selecteer de versie die u wilt verwijderen en klik op Volgende.
Doorloop de resterende stappen en start uw computer opnieuw op wanneer u daarom wordt gevraagd.
Nadat u uw computer opnieuw hebt opgestart, wordt het verwijderhulpprogramma automatisch opnieuw geopend om het verwijderproces af te ronden.
Volg de resterende aanwijzingen op.
Selecteer de stappen voor de Office-versie die u wilt installeren of verwijderen.
Sluit vervolgens het verwijderhulpprogramma.
 
het laatst vermelde verwijder hulp programma is voor elke office vanaf de office 2010 dus ook voor de 2010 (anders had ik deze hier ook niet neergezet )..
* tuurlijk dien je de Office 2019 Niet te verwijderen .. raar alle zins dat je update"s aangeboden krijgt terwijl deze 2010 verwijderd is ..
kijk eens na of je ergens op de C nog een map vermeld zie staan betreffende de Office 2010 ( ook dus na kijken in de map programdata )
 
Waarom wil je persé die updates verwijderen? Kan toch geen kwaad? Er gaat inderdaad nog iets achtgergebleven zijn, waarschijnlijk met al dan niet een goede reden. Dus ook de betreffende updates komen dan mee. Maar nogmaals, laat die updates gewoon doorkomen en installeren.
 
Waarom wil je persé die updates verwijderen? Kan toch geen kwaad? Er gaat inderdaad nog iets achtgergebleven zijn, waarschijnlijk met al dan niet een goede reden. Dus ook de betreffende updates komen dan mee. Maar nogmaals, laat die updates gewoon doorkomen en installeren.

Bij mij zijn er ook resten van Office 2010 achtergebleven na het installeren van Office 2016.
Deze resten staan in dezelfde map als Office 2016 en kunnen hierdoor moeilijk verwijderd worden.
Het probleem is (was) dat de beveiligingsupdates voor Office 2010 niet konden geïnstalleerd worden.
Er stonden zo'n 20-tal van deze updates in de wachtrij en blokkeerden alle volgende updates (Office 2016 en Windows versie 1903)
Ik heb dan met Revo uninstaller (in stand 1 (veilig) een gedeelte van Office 2010 verwijderd (regel per regel nagekeken). Stand 2 of 3 is (was) een beetje teveel werk (1000-den regels). Daarna heb ik in "instellingen" updates voor andere Microsoftproducten (Office) uitgeschakeld.
Dat was verleden vrijdag, gisteren stond de update naar Windows 10 versie 1903 klaar om geïnstalleerd te worden en die niet te installeren updates waren verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
Revo uninstaller (in stand 1 (veilig)
Off topic.
Revo uninstaller in stand 1(veilig) gebruiken heeft geen enkele zin, Revo verwijdert dan niets meer als de ingebouwde uninstallers of vewijderen via Windows
Ik gebruik al jaren Revo Uninstaller Pro (Portable) in de hoogst mogelijke stand en ik heb nog nooit problemen gehad.
 
Off topic.
Revo uninstaller in stand 1(veilig) gebruiken heeft geen enkele zin, Revo verwijdert dan niets meer als de ingebouwde uninstallers of vewijderen via Windows
Ik gebruik al jaren Revo Uninstaller Pro (Portable) in de hoogst mogelijke stand en ik heb nog nooit problemen gehad.

Geen enkel probleem als dit moet gebeuren met een afzonderlijk programma dat in 1 (hoofd)map staat, maar hier staan twee programma in EEN en dezelfde map. Men krijgt zelfs de waarschuwing van Revo om dit niet te doen en elke regel te controleren en handmatig al dan niet aan te vinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan