Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik sinds kort Office 2013 en heb een vraagje over Outlook 2013.
Ik maak via outlook 2013 een mail met een textvak die ik in het midden van de pagina plaats (zoals een nieuwsbrief)
In het textvak staat text en fotos, als ik nu deze mail opsla als msg bestand en hem later terug open, dan kan ik de text aanpassen maar niet meer opslaan. Het volgende scherm komt voor

"Bericht kan niet worden gewijzigd. Misschien hebt u niet de machtigingen die zijn verreist voor het wijzigen van dit bericht. Als u de wijzigingen wilt opslaan, klik op het tabblad Bestand en vervolgens op Opslaan Als"

Als ik dit doe komt telkens dit scherm terug en kan ik de aangepaste mail niet meer opslaan.
Bedankt voor een oplossing.
 
Het lukt me als ik het opsla gewoon in msg (niet unicode) MAAR ik kan deze dan niet verzenden als gewone mail, hij komt aan als een bijgevoegd bestand, wat niet goed is ...
 
Ik heb dit ook zojuist eens geprobeerd en hier kan ik zonder problemen het bericht na wijziging opslaan.

Waar heb je het msg bestand opgeslagen ? Hoe probeer je het msg bestand te openen ?
 
Ik heb dit ook zojuist eens geprobeerd en hier kan ik zonder problemen het bericht na wijziging opslaan.

Waar heb je het msg bestand opgeslagen ? Hoe probeer je het msg bestand te openen ?

Ik open het bestand gewoon door dubbelklik en opent dan in outlook.
Het is me gelukt om op te slaan na aanpassing, maar als ik de mail daarna verstuur, komt hij aan als een lege pagina vergezeld van de mail als image bijv.
Zodus da is de bedoeling niet, ik zou deze graag verzenden zoals ik hem natuurlijk zie en opgemaakt heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan