Menu voor wachtwoord in Microsoft Outlook 2013. in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alkloost

Gast
wachtwoord outlook.gifHoi,

Als ik Microsoft Outlook 2013 aanklik, verschijnt er een menuutje waarin gevraagd wordt naar een wachtwoord. Ik heb deze nog nooit aangemaakt hier voor. Als ik op annuleren klik dan kan ik gewoon bij mijn mails. Wie kan mij helpen?
 
had jij dan een backup van je gehele systeem aangemaakt via de Acronis ...en heb jij daar de Outlook.pst opgezocht !
wist niet dat dit mogelijk was !!!
 
had jij dan een backup van je gehele systeem aangemaakt via de Acronis ...en heb jij daar de Outlook.pst opgezocht !
wist niet dat dit mogelijk was !!!

Dat kan. je moet de back-up opzoeken en achter herstellen moet je met de muis even heen en weer doen. Je ziet dan een tandwieltje (instellingen). Daar moet je opklikken en dan kom je in de back-up-schijf. Je moet dan bij zoeken rechts bovenin b.v. Outlook.pst neerzetten en dan zoek die hem vanzelf en dan herstellen. Dat kun je met alle programma's, documenten enz. doen. Probeer maar eens uit.
 
nee ik geloof je best ..
maar dacht dus dat je gewoon via de map zelf waar in de backup zich bevind als een .tib bestand dat je van daar uit de Outlook.pst opgehaald had ...
**fijn van je dat je als nog deze mogelijkheid mee deelt ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan