Microsoft Windows hulpprogramma voor schadelijke software werkt niet meer, dagelijks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Vrienden (of Kameraden als Poutin straks ook hier de plak zwaait...),

Sinds een paar weken (na een image re-install, denk ik), krijg ik dagelijks één keer de melding zoals in de titel van deze vraag. Dit is te zien op de betrouwbaarheidsgeschiedenis. Alles werkt verder goed eb ik heb geen zin om een verre Image terug te plaatsen, tenzij dit de enige oplossing is.

Ik heb C:\windows\system32\mrt.exe nagezien en deze map is leeg. Moeten hier niet een paar *.dll 's staan?

Mvg

Walter
 
► Er zijn een massa Windows Updates binnengekomen, nu 14 uren geleden. Ondertussen nog niets gebeurd. Zou het wèg zijn? Pas nadat 24 uren voorbij zijn gegaan zal ik zeker zijn. Wat er gebeurd is weet ik helemaal niet. Laten we hopen voor het beste.
Morgen voormiddag ben ik naar Antwerpen voor een seminarie over BYOD (Bring Your Own Device) en Mobile Security. Interessant, maar niet thuis dus.
Iedereen bedankt voor de steun en als het voorbij is, voor iedereen: Bier.GIF ...maar nog niet te vroeg victorie kraaien...
 
Licht aan het einde van de 'rmt.exe' tunnel? Het niet de trein van de andere kant?

Licht aan het einde van de 'rmt.exe' tunnel? Het niet de trein van de andere kant?

Beste vrienden,

Ik geloof dat de dagelijkse miserie van de - 'mrt.exe' werkt niet meer - misschien voorbij is. In 24 u. geen bericht meer gekregen en mijn betrouwbaarheids-punten gaan omhoog..! Je ziet het aan de laatste dag, vandaag. Hoe dat komt weet ik echt niet, maar er zijn gisteren een enorm aantal updates binnen gekomen, hoewel ik regelmatig update. Hierna krijgen jullie er een zicht op: Noteer dat de 10 punten horizontale lijn nà een Image plaatsing kwam. Daarom misschien zoveel updates? Hoop met mij dat het gedaan is.
Knipsel11.jpg
Knipsel12.jpg

Zo zie je maar. Iedereen die me geholpen heeft: bedankt voor het medeleven.

Mvg ||| Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan