Mijn loopbaan wat is uwe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schooltijd, mechanica... Legerdienst '88 - '89 B-koks Koksijde luchtmacht als chauffeur... 20 jaar gewerkt in 2 verschillende drukkerijen.
 
Laatst bewerkt:
Van mijnen tewege ook een spoedig herstel. Hopelijk ben je vlug weer de oude na de operatie aan je hart.
 
Ik heb altijd geleerd dat Belgische paarden niet kapot te krijgen zijn, dus Stallion: Je gaat hier doorheen komen en alles komt weer goed ;)
 
Qtex;n231287 zei:
Stallion gaf te kennen dat hij binnenkort een hartoperatie moet ondergaan...en das dan ook de reden dat ik hem nu al een vlot herstel toewenste..

Oeps over gelezen -m-
 
Skippy;n231291 zei:
Ik heb altijd geleerd dat Belgische paarden niet kapot te krijgen zijn, dus Stallion: Je gaat hier doorheen komen en alles komt weer goed ;)

Klopt, ik heb er goed oog op wat de ingreep betreft. Minder koffie, rookgedrag en minder eten, dat wordt andere koek ;-)
 
Open hartoperatie of een katheder via lies of pols met dotteren en een eventuele stent?

En gewoon stoppen met roken, tis een vieze gewoonte, 5 jaar geleden gestopt na 48 jaar paffen en geen enkel probleem gehad, dacht dat het een verslaving was maar mijn conclusie is dat het een gewoonte is/was.
 
Wie kent er deze nog? De Tandy 100HX heb ik leren bedienen in Basic rond 1986
tandy1000hx.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan