mijn pc bevriest met firefox browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn pc bevriest met firefox browser (is niet de éérste keer ) ligt dat aan firefox of is dat iets anders
ik heb die firefox altijd gebruikt nooit geen last gehad ,en als ik die verwijder (dan ben ik ook die FVD speeddial weer kwijt pfff) is er een andere oplossing ?
 
ben terug met ,firefox bevroren

ik had weer problemen met Firefox scherm bevriest ,heb ook nog twee foto's van andere problemen

edit : mijn c schijf staat niet vol heb nog 41gb vrij heb nog foto bij gezet hoeveel ram er op staat
 

Bijlagen

  • photo17972.png
    photo17972.png
    30.1 KB · Weergaven: 156
  • photo17973.png
    photo17973.png
    30.8 KB · Weergaven: 174
  • photo17974.png
    photo17974.png
    7.2 KB · Weergaven: 170
Antwanneke;n230467 zei:
Is je probleem opgelost raymon? FF en Chrome durven wel wat geheugen aan te spreken dus dat moet je in het oog houden via taakbeheer.

ik had hem van morgent op gezet en was gelijk bevroren had niets gedaan alleen maar opgezet
aan wat het zou liggen weet het niet
 
raymon;n230469 zei:
ik had hem van morgent op gezet en was gelijk bevroren had niets gedaan alleen maar opgezet
aan wat het zou liggen weet het niet

Wil je ajb eens een printscreen trekken van je taakbeheer en je winver en hier posten? Dan krijgen we een beter beeld van je situatie, zodat we je uiteindelijk toch kunnen helpen.
 
aub hoop dat je er iets in ziet

edit :de servicehost moest die er ook nog bij ?
 

Bijlagen

  • photo17991.png
    photo17991.png
    19.3 KB · Weergaven: 173
  • photo17992.png
    photo17992.png
    377.4 KB · Weergaven: 186
  • photo17993.png
    photo17993.png
    371.9 KB · Weergaven: 197
raymon;n230480 zei:
aub hoop dat je er iets in ziet

edit :de servicehost moest die er ook nog bij ?

Bedankt voor je shots. SVC-processen zijn een natuurlijk onderdeel van Windows die in de architectuur ingebakken zitten. Ze bedienen eigenlijk processen van externe proggies, dus dat hoef ik niet te weten.

Wat ik wel graag wilde zien is de verzadiging van CPU en Memory, dus het belangrijkste deeltje van het taakbeheer-blad zie ik niet. Indien je de moeite wilt doen mag je ook een shot pakken van de tab Prestaties, dat geeft ook wel wat info. En dan is het verder handig dat je je lopende processen in de hoofdtab sorteert op gebruiksvolume, dat leest handiger om te zien welke services of progs je de meeste verzadiging doen oplopen. (geheugenintensieve dus...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan