mijn pc bevriest met firefox browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn pc bevriest met firefox browser (is niet de éérste keer ) ligt dat aan firefox of is dat iets anders
ik heb die firefox altijd gebruikt nooit geen last gehad ,en als ik die verwijder (dan ben ik ook die FVD speeddial weer kwijt pfff) is er een andere oplossing ?
 
een vraag want denk dat ik iets fout doe is dat juist wat er op de stick staat

en ik druk op F8 om in de bios te komen, maar krijg ik bootmanager en neem dan de usb stik en enter dan start de pc gewoon op
 

Bijlagen

  • photo18066.png
    photo18066.png
    16.8 KB · Weergaven: 73
ik heb al een hele tijd nu dat de computer heel goed werkt , hoe het komt weet ik niet


F11 is bij mij power recover van cyberlink

ik zet die power recover rechts boven uit

gaat medion mijn c schijf nog eens scannen (het was een hele korte scan maar heb er geen bericht van gekregen )
 
F11 gebruik je bij booten om een opstartmedium te kiezen, heeft niets met andere software te maken.

En bij en chkdsk /r op de boot/systeemschijf moet er opnieuw worden opgestart voordat het wordt uitgevoerd in de shell.

Over welke scan jij het hebt ontgaat mij.
 
dit krijg ik als ik op de knop druk van de pc en tegelijk op F11 knop druk
dan is dit het zelfde als de bios ?

(ge moet het allemaal maar weten, hoe dat jij dat allemaal kunt onthouden wat je moet doen op de pc :bravo: )
 

Bijlagen

  • photo18070.png
    photo18070.png
    177.6 KB · Weergaven: 69
sinds je mij raad gegeven hebt LP is er is toch iets gebeurd met je hulp( maar wat dat weet ik niet ) ik heb geen bevroren beeld meer gekregen de pc doet normaal daarvoor mijn dank (vr)
 
jij heb zonder het zelf te beseffen de cyberlink power recovery gebruikt door tijdens het opstarten van de pc op de F11 toets te drukken ...
daarna diende je je taalvoorkeur in te geven en op next te klikken en zodoende werd er wellicht een eerder gemaakte backup terug gezet via dit tool ..
jij dient eens na te gaan of je nog steeds de build 16299.309 in gebruik heb ..
*hier draai ik momenteel de build 16299.371
 
je build werd behouden ..
mogelijk dat de Cyberlink Power Recovery enkel een herstel heeft volbracht en dus geen eerdere backup heeft gebruikt ...
daar ik de Cyberlink Power Recovery zelf niet gebruik weet ik niet welke opties deze heeft ...
doch zie ik dat je achter staat met de updates ...
hoe dan ook indien je up2date wenst te blijven dien jij je systeem bij te werken naar build 16299.371
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan