Windows 10 MindSpark.Generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik het programma Malwarebytes draai heb ik telkens in de 70 bedreigingen van MindSpark.Generic. Ik verwijder ze, plaatst ze in quarantaine, gescant met virusscanner,... heb al systeemherstel gedaan, doch ze komen steeds terug. Hoe zou ik dit definitief kunnen verwijderen? Dit moet eens soort virus zijn?
MindSpark.Generic.PNG
 
je zet deze in quarantaine maar je verwijderd ze niet !
bijgevolg blijven ze dan ook vermeld staan in de lijst van quarantaine.. verwijder ze maar eens ..en doe daarna weer eens een Malwarebytes scan .
 
indien zo dan dien je wellicht het programma (zie locatie quarantainelijst )te verwijderen van je systeem of desbetreffende het automatisch opstarten ervan uit te schakelen ..
*je zet een afbeelding neer maar je laat de locatie maar half zien ..
je gebruik wellicht de gratis versie van Malwarebytes vermoed ik ... want de premium houd deze gewoon tegen ..

Ashampoo_Snap_maandag 22 juli 2019_16h09m24s_003_.png
 
ik heb zojuist gewoon uit nieuwschierigheid deze extenstie opgehaald in crhome b en vervolgens Malwarebytes gestart ...
er werden er een 60 pup's gevonden betreffende MindSpark ..
*je zegt géén extensie te hebben … dan werd deze welliswaar verwijderd door Malwarebytes zoals ook dit hier het geval is ..

***Malwarebytes premium vind hier niets meer van MindSpark en de extensie My Transtit Guide is ook niet meer aanwezig in chrome
 
Laatst bewerkt:
pas maar op met zulke tools ..verschiet niet indien ze u eerst geld vragen om dat tooltje aan te kopen ...
gebruik je nu de Malwarebytes premium of eerder de gratis versie...indien de gratis versie dan kan ik je eerder de premium aanraden ..
koop hier een goedkope licentie aan en verleng deze jaarlijks ..
 
ik heb je geen andere Malwarebytes laten installeren laat staan dat ik je een link heb aangebracht naar een andere versie !
*in bericht #10 heb ik enkel een link geplaatst naar een licentie aankoop van Malwarebytes ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan