Windows 10 MindSpark.Generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik het programma Malwarebytes draai heb ik telkens in de 70 bedreigingen van MindSpark.Generic. Ik verwijder ze, plaatst ze in quarantaine, gescant met virusscanner,... heb al systeemherstel gedaan, doch ze komen steeds terug. Hoe zou ik dit definitief kunnen verwijderen? Dit moet eens soort virus zijn?
MindSpark.Generic.PNG
 
indien je deze aankoopt via de Site Malwarebytes zelf ben je meer kwijt ..
ene je bent niets verplicht hoor ik verplicht je niet om deze aan te kopen !!
 
ik kan enkel vast stellen nadat ik de test gedaan had dat hier dus de pup's meldingen niet meer verschijnen in het log van de Malwarebytes scan aangezien deze verwijderd werden als ook de betreffende extensie !
 
hoe kom je anders aan deze pup's .. ik heb je eerder al vermeld dat hier de extensie verwijderd werd door Malwarebytes zelf nadat ik daar de toestemming voor gegeven had na dat ik vast stelde dat deze hier dus een 60tal pup's gevonden had en deze waren allemaal van MindSpark ….ook ik vind dus deze extensie " My Transit Guide " niet meer vermeld in chrome ( maar goed ook ) … wellicht dat deze extensie bij u dan ook verwijderd werd ..
 
Qtex, het probleem is "zomaar" opgelost. Ik heb vandaag Firefox als standaard gebruikt en daar ook gecontroleerd met Malwarebytes en niets gevonden. Zopas terug overgeschakeld naar standaard Chrome en geen fouten meer gevonden. Vind ik toch bizar. De warmte haha?
Voor mij is dit probleem opgelost en nogmaals dank voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan