E-mail misschien domme vraag

BertjeV

Steunend lid
Vip Lid
ik heb enkele mailadressen deze komen via microsoft (hotmail) of google (gmail)
ik weet u kan een email adres krijgen van uw internet provider, echter indien u van provider wisselt werken deze na een tijdje ook niet meer (vermoed ik)
email worden soms gebruikt als tweede beveiliging bij toepassingen, en zijn soms moeilijkt te wijzigen.
bestaat er een email dienst die onafhankelijk is van een google of microsoft account?

@bernard Er nie mee rammelen hé ... hou ik ook niet van ...

1769435376461.png

Over Proton zet je een vraagteken en over Tuta niet ! Als je iets anders beweert ben je net als Trump bezig.

Ik kan maar 1 ding zeggen meneer Philip: je bent een grote ruziestoker. Het heeft van het begin niet geboterd tussen u en ik. U mag mij gerust uitschrijven want er bestaan nog forums. Ik denk dat ik niet de enige ben die zo over u denkt.

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar er staat ook in #9 geen vraagteken over de uitspraak dat je Tutamail gebruikt en die heel veilig vindt. Dat geeft aan dat je alleen een vraag hebt over Proton en zelf vindt dat Tutamail veilig is.
Na een vraagteken begint namelijk een nieuwe zin met nieuwe betekenis.
Om dan eerst te zeggen dat iemand (ongeacht wie) niet goed leest en na de uitleg nog eens te zeggen dat iemand sterkere brillenglazen nodig heeft terwijl het precies zo staat als aangegeven zonder vraagteken, is vragen om een gelijksoortige reactie.
Dus in dit geval treft PhilipV geen blaam, hij was correct over de betekenis van je zin.

Lees #10 er vlak voor en je weet dat ... de goedgelovigheid ging niet over Proton maar over Tutamail.
En juist bij deze Tutamail zeg je met grote stelligheid (en dus zondere vraagteken of twijfel) dat het veilig is !

Lijkt me dus nogal duidelijk... maar laat de discussie hier ophouden.
Ik ben absoluut géén ruziestoker wel integendeel, eerder moderator. Maar als je iedereen die een opmerking maakt over wat je schrijft meteen een ruziestoker vindt, tja ... wat kan ik daar aan doen ?

Terug
Bovenaan