G georguy1 Steunend lid Vip Lid 11 aug 2016 #1 dag , als ik Pc Tuts open in I.E. kan ik de vraag stellen via Windows 10 , als ik open viaChrome zit die Windows 10 daar niet bij raar Bijlagen via Chrome.JPG 28 KB · Weergaven: 231 via I.E..JPG 33.9 KB · Weergaven: 222
dag , als ik Pc Tuts open in I.E. kan ik de vraag stellen via Windows 10 , als ik open viaChrome zit die Windows 10 daar niet bij raar
Qtex Beheerder Forumleiding Admin 11 aug 2016 #2 das raar aangezien ik deze optie hier wel zie staan onder chrome
raymon Steunend lid Vip Lid 11 aug 2016 #3 ik heb het in IE geprobeerd ik kreeg ook geen windows 10 maar was niet ingelogd heb mij wel ingelogd en toen stond de windows 10 er wel je moet inloggen
ik heb het in IE geprobeerd ik kreeg ook geen windows 10 maar was niet ingelogd heb mij wel ingelogd en toen stond de windows 10 er wel je moet inloggen
Qtex Beheerder Forumleiding Admin 11 aug 2016 #4 inderdaad heeft dit met het inloggen te maken echter was dat niet te zien in de afbeelding geplaatst door de TS zelf .
inderdaad heeft dit met het inloggen te maken echter was dat niet te zien in de afbeelding geplaatst door de TS zelf .
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 11 aug 2016 #5 Staat er nu wel bij, maar als gast kan je geen vraag plaatsen.
G georguy1 Steunend lid Vip Lid 12 aug 2016 #6 sorry, Qtex , zie het nu ook zal iets misgedaan hebben denk ik sorry
Qtex Beheerder Forumleiding Admin 12 aug 2016 #7 er is niets waarvoor jij je dient te verontschuldigen ...
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 13 aug 2016 #8 georguy zei: sorry, Qtex , zie het nu ook zal iets misgedaan hebben denk ik sorry Klik om te vergroten... Was gewoon een instelling dat moest gedaan worden in het forum, bedankt dat je dit hebt laten weten Gaan dan hier slotje opzetten.
georguy zei: sorry, Qtex , zie het nu ook zal iets misgedaan hebben denk ik sorry Klik om te vergroten... Was gewoon een instelling dat moest gedaan worden in het forum, bedankt dat je dit hebt laten weten Gaan dan hier slotje opzetten.