Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , zou er een makkelijk programma of methode om de tekst uit een YouTube sketch te halen en op te slaan
om de conferences te kunnen beluisteren op de radio
zoals bvb de tekst uit iets van Gaston é Leo te halen die op YouTube staan
ik gebruik al al Forum Factory voor naar AVI gaan ( gekregen via tip van jullie tot grote voldoening ) maar daar zie ik wel MP3 maar hoe vul je de URL daar dan in ?
of is dat allemaal niet mogelijk

grtn
 
Dat vind ik dan niet betrouwbaar.
Als ik iets upload om te testen en er komt een datum van analyse te staan van 5 maanden geleden vraag ik mij af hoe betrouwbaar zo'n test is. Welk bestand heeft men dan geanalyseerd ??
De mijne die ik zojuist heb geupload of van iemand anders 5 maanden terug met dan de mogelijkheid dat mijn bestand dan dus iets kan bevatten ??
 
ik heb jouw Rar bestand van uit bericht #14 opgehaald en deze setup.exe laten scanen door virustotal ...
deze is clean op een vermelding van een toolbar na ook staat er nu de datum van vandaag !

Ashampoo_Snap_2014.07.30_18h40m44s_005_.jpg
zie hier ...https://www.virustotal.com/nl/file/...27ec9a7ded31d4b1f922c11f/analysis/1406738258/
 
beste QTex , te laat dus
de MAMB heeft deze ook gevonden die PUP's en in ik heb ze in qarantaine gezet maar als ik Google CHrome icoon open blijft die TROVI.com openen .
verder kan ik alles doen zoals met Chrome maar ik vind het ambetant
ik lees dat het geen virus is maar <waarom kan je het dan niet geheel verwijderen ?
niet leuk .........

grtn
 
maar je krijgt het toch niet weg
al een paar keer MAMB laten draaien en in qarantaine geplaatst maar als ik op Chrome klik is die verdomde TROVI daar weer ( jij spreekt van Candy in je bijlage )
ADW Cleaner verwijdert hem ook niet blijkbaar

grtn
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    48.8 KB · Weergaven: 106
  • 2.jpg
    2.jpg
    48.9 KB · Weergaven: 83
je heb adw cleaner opgestart als administrator als ook malwarebytes en je start pagina is nog steeds " Trovi "


Je dient Google Chrome opnieuw in te stellen op de standaard instellingen om Trovi.com virus te verwijderen..

1.Klik op het menu Chrome menu Chrome op de browserwerkbalk, gelegen in de rechter bovenhoek van uw browservenster, en selecteer instellingen.
2.Scroll naar beneden naar de bodem en klik op toon geavanceerde instellingen.
3.Scrol naar beneden van die pagina en klikt nu op Reset browserinstellingen om te herstellen van Chrome naar de standaardinstellingen.
4.Een dialoogvenster voor bevestiging moet nu worden weergegeven, vragen als u wilt instellen van Chrome in de oorspronkelijke toestand. Om te beginnen het proces, klik op de knop Beginwaarden .

bron
 
ga ook eens naar
C: Users \Guy \ AppData \ Local \ Google \ Chrome \ UserData \ default \ Prefernces en verwijder indien daar vermeld de Trovi vermelding !
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_2014.07.30_20h06m58s_006_.png
    Ashampoo_Snap_2014.07.30_20h06m58s_006_.png
    16.6 KB · Weergaven: 90
Chrome

Chrome

dag QTex
is me nu blijkbaar gelukt met uw tip ( ga ik noteren voor een volgende keer )
ik heb weer Google CHrome als ik erop klik
alleen ging het zonder op het eind "beginwaarden "te moeten klikken ergens
OF ging dat automatisch ?

in alle geval mercie
ps : heb weer een lesje geleerd om dingen te downloaden die ik niet ECHT nodig heb

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    19 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb jouw Rar bestand van uit bericht #14 opgehaald en deze setup.exe laten scanen door virustotal ...
deze is clean op een vermelding van een toolbar na ook staat er nu de datum van vandaag !

Bekijk bijlage 12906
zie hier ...https://www.virustotal.com/nl/file/...27ec9a7ded31d4b1f922c11f/analysis/1406738258/

Vaag allemaal.
lautus had 4 uur en 51 minuten staan https://www.virustotal.com/nl/url/7...78281c702eab6f947b94399a/analysis/1406735180/

Dat virustotal vertrouw ik niet.


En het spijt mij van de link die ik gegeven had naar de originele site.
Ik gebruik dit programma zonder problemen al zo'n twee jaar met een installatiebestand uit 2012.

Heel jammer dat Freemake daar inmiddels rotzooi aan heeft toegevoegd. Hiervan was ik niet op de hoogte en zie dit als een foutje van mij.
 
het is inderdaad jammer dat zelfs de Site mee doet met het verspreiden van maleware ...
wat hebben we geleerd " niets is wat het lijkt , best eerst elke link nagaan voordat we deze hier plaatsen !

**@ Lana werkt dit oudje dan nog steeds met het ophalen van een mp3
eerder heb ik al ondervonden dat ik diende te updaten naar een nieuwere versie omdat de oudere de link niet kon vast krijgen !
heb jij daar dan geen problemen mee !
 
**@ Lana werkt dit oudje dan nog steeds met het ophalen van een mp3
eerder heb ik al ondervonden dat ik diende te updaten naar een nieuwere versie omdat de oudere de link niet kon vast krijgen !
heb jij daar dan geen problemen mee !

Het programma werkt zoals het behoord te werken en zonder beperkingen.
Ik krijg tevens van het programma geen meldingen voor een update.

Met zoiets ben ik trouwens altijd voorzichtig. Ik update pas een programma als het iets niet kan wat ik wel wil.
Ik hoef niet altijd een nieuwste versie te hebben. Een programma werkt voor mij goed als het alles kan wat ik wil doen.

Mijn versie is 3.5.4.0 en dit is de update geschiedenis Free Video Downloader | Version History
Jammer dat ze er dus niet bij vermelden dat ze er narigheid aan toegevoegd hebben.

Maar ik blijf dit een fantastisch programma vinden. Erg gebruiksvriendelijk en snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan