Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
Hallo allemaal,

Ik heb dus windows xp pro sp3 + msn live messenger 9.0

1ste probleem: kan niet automatisch aanmelden bij het opstarten van de pc? Waarom? Hoe verander ik dit?
Nochtans in de optie's staat het wel aangevinkt. Is er ergens een registersleutel die ik kan veranderen zodat het me wel lukt? Ik heb al geprobeerd met herinstalleren, maar veranderd niets.

2de probleem: iedere 10 min een popup van Bingvideo. Hoe schakel ik die uit via register of gelijk welke andere instelling? Werkt op de zenuwen, als ik een film bekijk op de pc komt het zelfs ook nog op het scherm.

ziezo, dat was het dan... jullie zijn de cracks, hopelijk vinden jullie de oplossingen voor mij, alvast bedankt op voorhand en tot wederhoren.

Vandaag heb ik gezocht in het register en heb 4 verwijzingen naar bing verwijdert en zal wel zien of ik nog de popups krijg.
Verder vind ik in register niets over automatisch inloggen of dergelijke.
 
Er veranderd dus niets aan de hele opstelling.
Heb geprobeerd om de cache te verwijderen en is alleens niet en nergens te vinden op de pc, ook al zijn de verborgen én de systeembestanden zichtbaar.
 
Er veranderd dus niets aan de hele opstelling.
Heb geprobeerd om de cache te verwijderen en is alleens niet en nergens te vinden op de pc, ook al zijn de verborgen én de systeembestanden zichtbaar.

ok dus het ligt niet aan wlm zelf :)

heb je een anti-virus draaien ? zoja welke ?

hoe start je wlm ?

welke versie is je wlm ?

pop-up bing : geen idee wat je daarmee bedoelt maar met A-patch kan je de reclame uit patchen. (en nog wat andere dingen)

kortom het lijkt erop dat je wlm onvoldoende rechten heeft om het registery aan te passen. of zijn de attributen hiervan gewijzigd.

,Groeten

Xtremegamer
 
antivirus is eset Nod 32
hoe sart ik msn... automatisch, maar meld zich dus niet automatisch aan.
versie 9
register: ik heb niets veranderd aan eventuele rechten, waar staat dit of waar kan ik dit checken?
 
antivirus is eset Nod 32
hoe sart ik msn... automatisch, maar meld zich dus niet automatisch aan.
versie 9
register: ik heb niets veranderd aan eventuele rechten, waar staat dit of waar kan ik dit checken?

even gezocht en het zou Yahoo ! toolbar zijn die je windows profiel omzeep helpt.
hier is een tutorial en tool die je msn het weer doet herinneren :)

Tutorial
 
ok, services.... ik vind daar niets ivm windows live. Er staat 1x tussen: messenger maar is iets anders. Dus die service die er zou moeten staan, staat er dus niet rarara door wat? zou het door tune-up utilities kunnen komen? Of misschien teveel verwijderd bij de opstart processen?
 
ok, services.... ik vind daar niets ivm windows live. Er staat 1x tussen: messenger maar is iets anders. Dus die service die er zou moeten staan, staat er dus niet rarara door wat? zou het door tune-up utilities kunnen komen? Of misschien teveel verwijderd bij de opstart processen?

het zou goed door tuneup kunnen komen. hij adviseert zelfs van het te verwijderen als je het weinig gebruikt, dus kan ik me voorstellen dat hij het advies heeft gegeven dit niet mee op te starten voor de snelheid.
 
tja, nu denk ik te weten hoe het komt... ben op belgacomsite geweest en daar staat op de pagina's van mijn connectie:

Uw huidig technisch profiel: Normaal
De inkomende poorten 80,443 en 23 zijn geblokkeerd. (dit is standaard zo bij Belgacom uit veiligheidsredenen)
Daardoor kan het dus niet anders dan dat msn zich niet automatisch kan aanmelden, de poorten zijn toe. Nu nog er iets vinden om eventueel andere poorten in de plaats te laten gebruiken.
 
Belgacom blokkeert dit niet , word enkel tegen gehouden door volgende dingen :

software firewall / anti-virus op PC

Firewall/port-block op consumenten-router (niet die van belgacom)

,Groeten

Xtremegamer
 
Blijkbaar geloven jullie mij niet....


profielBelgacom2.PNG


...

profielBelgacom1.PNG



Ik verander dus de settings niet daar ze dit wel doen om een reden hé...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan