Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo!
Mijn computer gaf reeds de fout van: Kan entrypoint niet vinden... ... (iets met het bestand msvcrt.dll). Zo heb ik zitten zoeken en had ik gevonden dat ik moest opstarten vanaf mijn windows cd. Dat probeerde ik, maar dat lukte niet, eens in het boot-menu kon ik de pijltjes niet gebruiken en dus ook niet opstarten via de cd.
Zo heb ik via deze computer het bestand gezocht en zo msvcrt.dll (van mijn computer onder system32) vervangen door msvcrt.oud en het bestand van de cd daarin geplakt.

Nu: als ik mijn computer opnieuw opstart, start hij de hele tijd opnieuw op. Ook formatteren lukt niet ofzo want ik kan niet opstarten via de cd.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Bedankt alleszins !

Gegroet, Neal
 
Met msvcrt.dll is in principe niets meer aan de hand, je hebt dit bestand vervangen door het origineel vanaf de installatieschijf.

Nu weet ik niet precies wat dit bestand doet, maar het zou met andere bestanden kunnen samenwerken en dit kan uiteindelijk de foutmelding geven.

Mijn vraag is alleen: hoe kan dit spontaan gebeuren ?

Wanneer is deze melding ontstaan ?
Heb je misschien iets veranderd met de hardware en drivers geinstalleerd, zoals andere geluids of videokaart ?

Is er een systeemherstelpunt van voor de melding ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan