Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn Windows 8.1 systeem geeft de muis problemen. Op onregelmatige momenten schiet de cursor onverwacht naar de buitenkant van het scherm. Zelfs zo erg dat ik de cursor gewoon kwijt ben. Heb ook al een andere muis geprobeerd maar die heeft dezelfde kuren. Op een andere pc (Vista) werkt de muis normaal.
Al gescand op malware met meerdere programma's maar er wordt niks gevonden. Het gaat over een gewone optical Logitech muis verbonden met usb.

Wie weet raad?
 
Ook al eens andere muis geprobeerd?Andere USB poort?
Al kaas gegeven aan die muis:lachen78:(is wel grap voor dit verkeerd begrepen word)
Vermist je al scans heb gedaan,is malware/virus bijna uit gesloten.Geen gele of....tekens bij apparaatbeheer ?
Weer één van Windows kuren misschien.
mvg
 
ga via het configuratiescherm eens naar de muis instellingen en bij opties voor de aanwijzer selecteer je de snelheid zet deze op halverwege ..
ook dient het vinkje aan te staan bij precisie van de aanwijzers verbeteren ...dien je hier een aanpassing te doen bevestig je dit met toepassen en ok

Ashampoo_Snap_2015.01.21_00h32m38s_005_.png
 
Ja, ik ben onlangs aan 't prutsen geweest met een gps maar de problemen dateren al van in het begin dat ik deze pc heb.

Ik heb Qtex zijn raad maar gevolgd en de snelheid wat verlaagd, ik hoop dat dit het probleem iets zal verbeteren. Voor alle zekerheid zal ik ze ook wat kaas geven. Ik heb nog wat gemalen over van bij de spaghetti.(nar)

Bedankt voor de reacties. Topic mag gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan