Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal.

Ik heb een Iphone 5 daar zou ik graag muziek op zetten vanaf mijn comp naar iphone,
zonder hiervoor te moeten betalen of overal lid van moet worden.
Met andere telefoons kan je simpel muziek kopieren van comp naar tel, hoe moet dit bij iphone?

B.v.d. John
 
Ik kan dit niet testen, maar met Android zou het ook goed moeten werken en tsja iTunes. Daar heb ik al vele malen ruzie mee gehad.
 
Ik kan dit niet testen, maar met Android zou het ook goed moeten werken en tsja iTunes. Daar heb ik al vele malen ruzie mee gehad.

Als ik muziek wil op mijn Android toestel zetten moet ik al meteen betalen. Het is dus echt wel op IOS toestellen gericht dit verder leuke progamma.
 
Als ik muziek wil op mijn Android toestel zetten moet ik al meteen betalen. Het is dus echt wel op IOS toestellen gericht dit verder leuke progamma.

Zo staat het niet op de website te lezen. Met de free zet ik gewoon mp3 bestanden op mijn iPod en iphone.
Er staat bij Free ook: Support all Android models

Dan ga ik er van uit dat dit voor Android ook gratis zou moeten kunnen.
 
Als ik muziek wil op mijn Android toestel zetten moet ik al meteen betalen. Het is dus echt wel op IOS toestellen gericht dit verder leuke progamma.

Wat zou kunnen is dat jouw smartphone niet of nog niet ondersteund wordt.

syncios.jpg
 
Bedankt voor de hulp.
Dit ga ik eens proberen,Wist niet hoe ik dit simpel voor elkaar moest krijgen.

Het werkt heel simpel, hang de iPhone aan de pc en hij wordt als een device gezien.

Ik heb zojuist even een printscreen gemaakt van mijn iPod met Syncios
Via Import kan ik muziek in de map Media zetten. Ook kan ik nummers deleten of nummers exporteren naar een map ergens op de pc of naar een USB stick o.i.d.
Of een Playlist maken zodat je muziek afgespeeld wordt die jij wilt

Hetzelfde kan ik met foto's doen en ik denk ook met digitale boeken maar dat gebruik in nooit.

syncios2.jpg
 
Werkt toch hoor Lana, heel erg bedankt maat. Ik deed blijkbaar iets erg verkeerd. maar dit is echt wel makkelijk. Dit mag wel van mij in de lijst staan van de goede programma's en gezien jij met dit mooie stuk afgekomen bent Lana, moet jij met deze eer weglopen.
 
Met Android weet ik het allemaal niet natuurlijk. Ben mijn Kies software van oude Samsung al weer lang vergeten. Gelukkig maar ook, want dat was meestal een drama om een foto van mijn Samsung te halen.

Gelukkig was ik met mijn iPhone maar ongelukkig met het drama iTunes. Heb je eindelijk alles werken weet je niet meer met welke pc je de synchronisatie gedaan had om de muziek er op te zetten. Met geen mogelijkheid om er dan nog muziek aan toe te voegen tenzij je de iPhone naar de fabriekssettings zet en helemaal opnieuw begint.

Daarna de iPod die ook via dat nare iTunes te uploaden was met muziek. Een vreemde manier van werken dat Apple hier bedacht heeft. Normaal steek je een MP3 player in een USB slot en je kunt alles doen wat je wilt.
Uiteraard zal iTunes wel z'n voordelen hebben, ik kon ze niet vinden.

Na vele uren forums en diverse software experimenten kwam ik bij Synsios.

Ik kan er nog één noemen waar ik al ver mee was, maar achteraf niet zo goed werkte als Synsios. Dit was iMazing. iMazing | iPhone, iPad & iPod Manager for PC & Mac. Transfer, Copy, Backup Music, Files, Apps & Messages. (was DiskAid)

Verder gaat de eer niet naar mij maar naar de makers van Synsios.
 
Lana,
Ja de uiteindelijke eer gaat inderdaad naar de makers van dit heel mooie stukje freeware.
Maar jij hebt het wel na uren zoeken weten te bemachtigen. Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die niet met iTunes willen werken. Toen ik mijn iPhone 4S had wilde ik ook niet met iTunes werken, maar ik vond toen ook niet meteen iets wat in de buurt kwam van iTunes. Dit is wel een heel gemakkelijke interface en het werkt zoals ik kan zien op de screenshot van u op iPhone en iPod en het werkt op mijn toch wel vrij ongekende Vernee Apollo lite. De eerste keer lukte het mij niet omdat ik iets verkeerd deed, wat kan ik niet vertellen, daar ben ik heleaas nog niet aan uit, maar nu werkt het als een zonnetje.
Gezien jij dit mooie stukje software na lang zoeken hebt gevonden, vind ik nog steeds dat jij met de eer moet gaan lopen om dit in downloads te gaan plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan