NAT type veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.
Ik heb sinds kort een nieuwe router aangekocht.
Belking N Wireless F5D8236-4 v1

Nu wou ik laatst eens op GTA IV gaan om de Multiplayer, daar kwam op dat mijn NAT-type te strict is en bijgevolg kreeg ik dus maar een paar servers te zien.

Ook op andere games lagg ik een beetje en dat had ik vroeger zonder die router niet.
Misschien dat dit ook aan het NAT-type kan liggen?

Nu mijn vraag: Hoe kan ik mijn NAT-Type veranderen?

Ik heb al in mijn router gezeten, ik had daar mss een beetje in geklungeld want mijn router kwam niet meer tevoorschijn in mijn netwerk dus heb ik hem moeten resetten.


groetjes.
 
Firewall > DMZ

Met de DMZ-functie kunt u een van de computers van uw netwerk buiten de NAT-firewall plaatsen. Dit kan nodig zijn wanneer de NAT-functie problemen veroorzaakt met applicaties als games en videoconferenties. Schakel deze functie alleen tijdelijk in.Computers in de DMZ (gedemilitariseerde zone) zijn niet tegen hackeraanvallen beveiligd. Om een computer in de DMZ te plaatsen, voert u de laatste twee cijfers van zijn IP-adres in het onderstaande veld in en selecteert u "Activeren". Klik op "Indienen" om de wijziging van kracht te laten worden.


Dit heb ik in mijn router gevonden als info bij de DMZ keuze.
Maar wat ik niet snap, als je je IP invoert en dat in je DMZ zet, is je pc dan niet beschermt tegen hackers en staat je NAP dan af?
 
Firewall > DMZ

Met de DMZ-functie kunt u een van de computers van uw netwerk buiten de NAT-firewall plaatsen. Dit kan nodig zijn wanneer de NAT-functie problemen veroorzaakt met applicaties als games en videoconferenties. Schakel deze functie alleen tijdelijk in.Computers in de DMZ (gedemilitariseerde zone) zijn niet tegen hackeraanvallen beveiligd. Om een computer in de DMZ te plaatsen, voert u de laatste twee cijfers van zijn IP-adres in het onderstaande veld in en selecteert u "Activeren". Klik op "Indienen" om de wijziging van kracht te laten worden.


Dit heb ik in mijn router gevonden als info bij de DMZ keuze.
Maar wat ik niet snap, als je je IP invoert en dat in je DMZ zet, is je pc dan niet beschermt tegen hackers en staat je NAP dan af?

Ik heb dezelfde router en wel beveiligd tot zover als je de firewall van de router ook aanzet, daarvoor vul je Ip ook in zodat je de routerfirewall kan laten aan staan.
 
Firewall > DMZ

Met de DMZ-functie kunt u een van de computers van uw netwerk buiten de NAT-firewall plaatsen. Dit kan nodig zijn wanneer de NAT-functie problemen veroorzaakt met applicaties als games en videoconferenties. Schakel deze functie alleen tijdelijk in.Computers in de DMZ (gedemilitariseerde zone) zijn niet tegen hackeraanvallen beveiligd. Om een computer in de DMZ te plaatsen, voert u de laatste twee cijfers van zijn IP-adres in het onderstaande veld in en selecteert u "Activeren". Klik op "Indienen" om de wijziging van kracht te laten worden.


Dit heb ik in mijn router gevonden als info bij de DMZ keuze.
Maar wat ik niet snap, als je je IP invoert en dat in je DMZ zet, is je pc dan niet beschermt tegen hackers en staat je NAP dan af?

Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat je een bepaalde PC tijdelijk rechtstreeks parallel met de router aan internet hangt. Door middel van dit in de configuratie in te stellen en weer terug te zetten. Je moet dit zien dat je met deze PC dan de router passeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan