Netwerksymbool onderaan rechts krijgt een kruisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste,

Sinds gisteren staat hardnekkig een rood kruisje voor mijn netwerk-symbool. Desktop_Links_Onder.JPG Zie foto. Niettemin werkt alles correct. Wat is dan de oorsprong er van?

Walter
 
Het netwerk icoontje waar het rode kruisje bijstaat verwijst naar een netwerkadaptar die op het moederbord is ingebouwd of een ingeplugde netwerkadapater.
Ga eens naar Configuratiescherm > Apparaatbeheer
Ik ben er bijna vrij zeker van dat bij Netwerkadaptars een geel rondje met vraagteken of een geel driehoekje met uitroepteken zal staan.

De fast intenetkaart geeft ook een rood kruis, omdat deze niet is aangesloten. Maar dit is volgens mij wel ergens in te stellen zodat deze niet meer weergegeven wordt.

Dat is inderdaad mogelijk door het apparaat in apparaatbeheer uit te schakelen , niet verwijderen !!!! want dan zal bij het heropstarten van de computer door windows een mededeling gegeven worden, nieuwe hardware gevonden , stuurprogramma's worden geïnstalleerd.
 
Ga eens naar je netwerkadapter overzicht, druk dan de <Alt> toets, ga dan naar het menu "Advanced" (heb hier enkel een Engelse Windows op men werk, dus vertaling dien je zelf te voorzien). Dan geavanceerde instellingen. Je hebt dan een volgorde van adapters staan. Zet die Bluetooth helemaal beneden en kijk of je Wired netwerk verbinding helemaal bovenaan staat. Je kan deze met die pijltjes rechts verzetten.
 
Bedankt voor de vele reacties.

Ik heb alles uitgevoerd wat ik als aanbeveling heb gekregen. Nu is mijn icoon weg en staat er bij de twee Lan-netwerkverbindingen geen rood kruisje meer. Nu zie ik het netwerk-symbooltje niet meer. Is dat geen vorm van zelfbedrog? Zo zie ik ook niet of er wat loos is..?

Tot nader bericht...

Walter
 
this het een of het ander ...
normaal gezien mocht je nu het toestel aansluiten dan zal deze ook verbinding aanmaken ..
maar nu zie je daar dan ook geen pictogram meer van omdat je deze melding heb uitgezet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan