Nieuwe installatie Spotnet start niet op !

Status
Niet open voor verdere reacties.

teuntrans

Vip
Vip Lid
hallo
ik heb oude spotnet verwijderd maar nieuwe installeer niet ziet een seconde logo en verder niks geen extra virus scanner Windows firewall uitgezet. maar niks. iemand?
 
je hoeft al zeker niet de firewall te gaan uitzetten ..
vertel eens welk besturingssysteem er draait en of je de setup.exe met rechts heb opgestart om deze vervolgens uit te voeren "als administrator "...

*je zie dat ik je vraag verplaatst heb , het is niet de bedoeling dat jij eender waar een topic ga starten en zeker niet onder "Downloads "
 
heb je spotnet verwijderd via configuratiescherm 'programma's verwijderen', dan kunner er nog resten zitten in de verborgen map 'AppData', waardoor de nieuwe install niet goed verloopt! hier vind je dit (zie figuur):

1588509021265.png


deze Spotnet map verwijderen! opnieuw opstarten ... herinstall Spotnet.
 
Het probleem hiermee is dat het overgrote deel van de "titels" encrypted zijn.
Men ziet miljoenen "posts" maar heeft geen vermoeden van de inhoud.
Klopt, velen geven de bestanden tijdens het posten met bijvoorbeeld Powerpost een ondefinieerbare naam en dat is geen encryptie.
Maar velen behouden de werkelijke bestandsnaam. En niet alles hiervan wordt als spot op de bekende programma's of sites gezet.
Zo vind je soms toch iets in de newsgroups dat nergens anders te vinden is omdat niemand het ooit gespot heeft.

Ik heb zo snel even geen duidelijk voorbeeld van iets wat niet op bijvoorbeeld Spotnet staat en wel in nzbindex.
Daarom even een voorbeeldje met zoektekst Gerard stoer dat in dit geval ook op Spotnet te vinden is, maar ook op nzbindex. Dit geef ik om te laten zien dat er genoeg te vinden is in nzbindex met originele bestandsnaam.

 
Niet moeilijk met uw "voorbeeld" dat het in leesbare tekst staat.

Op de laatste pagina staat:
<<Dit e-boek is gemaakt voor persoonlijk gebruik en is niet bestemd voor commerciële doeleinden>>

Het is natuurlijk zo dat er op spotnet maar een fractie staat van hetgeen er verschijnt in de nieuwsgroepen.
Het voordeel van spotnet is: als de spot beveiligd is met een wachtwoord, dat wachtwoord dan ook in spotnet staat maar u dat niet terugvind in NZBIndex
De spots die men op spotnet niet meer kan downloaden wegens "take down" zijn ook op de nieuwsgroepen verdwenen en kunnen ook met NZBindex niet gedownload worden.

Ik gebruik NZBIndex voornamelijk om oude ontbrekende spots (muziek, boeken, strips) op te zoeken en te downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan