Windows 10 "Nieuwe" Macrium Reflect

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik al jaren - met volle tevredenheid - Macrium Reflect Free Edition Home (thans versie 8), doch blijkbaar is de free-tijd over en stellen ze nu 2 (??) betaalversies voor: 1 PC à 49,99 US$, of 99,99 US$ voor 4 !! PC's. De 2de mogelijkheid is eveneens jaarlijks 80 US$ /1 PC of 240 US$ voor 4 PC's.
Om te beginnen heb ik geen behoefte aan 4 licenties en zie niet direct in welke voordelen aan de verschillende tarieven gekoppeld zijn.
Misschien kent iemand hier een goedkopere oplossing om af en toe back-ups te maken of zo om het jaar een clone of image van mijn harde schijf te maken wat je met Macrium makkelijk kan doen ? Bedankt bij voorbaat.
 
We zijn alleszins niet van plan deze 'laatste' versie weg te halen ... geen idee of de maker ook de mogelijkheid heeft om ervoor te zorgen dat die niet blijft werken ...
 
Mag ik nog iets vragen ? Hoe moet ik op een reactie (indiviueel) antwoorden ? Nu zet ik in mijn antwoord steeds de naam van de afzender, doch het kan anders niet ?
Op dit klikken
hjhgjghj.jpg
 
Al bedankt Philip, maar ik ben toch nog niet volledig mee hoor ondanks dat ik het artikel al 2 x las.. Kan je misschien wat bijkomende uitleg geven aub ?
De bedoeling van dit onderdeel van het forum 'Downloads' is gewoon downloads van freeware aan te bieden, zodat je als bezoeker niet moet zoeken die zaken.
Voor de werking van het programma verwijzen we naar de documentatie van de maker zelf.
 
Mag ik nog iets vragen ? Hoe moet ik op een reactie (indiviueel) antwoorden ? Nu zet ik in mijn antwoord steeds de naam van de afzender, doch het kan anders niet ?
Je kan ook gewoon je reactie beginnen met " @xxxxx ", waarbij xxxxx de naam van het profiel waarop je wil antwoorden moet zijn. Vb. @gibsonmil voor jou ! De betrokkene krijgt dan ook een melding dat hij werd aangesproken in een reactie van iemand.
 
Je kunt de huidige Free versie van Macrium Reflect voorlopig nog blijven gebruiken. Ik gebruik die ook al jaren en ga er zo lang mogelijk mee door. Van zodra dat niet meer verantwoord is zal ik melden.
Ik werk nu met versie 8.0.7279 en heb in Help > Updaten instellingen bewerken... het aanbieden van nieuwe versies uitgevinkt. Zo word ik niet meer lastig gevallen. Zie afbeelding.

1693944141087.png
 
Misschien zal ik dit voorlopig ook maar proberen. Ik heb eveneens deze versie en zolang het wekt... Langs de andere kant vraag ik mij af waarom zij met iets nieuws afkomen terwijl de free versie meer dan uitstekend zijn wefk doet. Een dikke mercie voor deze 'gouden' tip ! (het ging ff verkeerd op mijn tablet, vandaar dat ik deze reactie ook nog ergens anders postte ! sorry hoor)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
men kan de gratis versie blijven gebruiken ook al krijg deze geen update's meer ..doch zal deze gratis versie wellicht niet meer te gebruiken zijn onder de Windows 12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan