Nieuws zoals in met Edge op tablet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit maakte mij nieuwsgierig.

Zonder problemen Edge geïnstalleerd op mijn iPhone na de juiste Microsoft account gegevens te hebben ingevuld.
 
cve;n234141 zei:
Dat moet dan een foutje van Microsoft zijn hoor, .

denk niet dat dit een fout was van Microsoft ik zie juist bij de Windows 10 instellingen dat mijn smartphone nog niet gekoppeld was aan mijn Microsoft account ..
Ashampoo_Snap_maandag 27 augustus 2018_22h21m59s_001_.png
 
Qtex;n234138 zei:
ik heb hier zojuist ook de edge opgehaald op mijne smartphone en ook mijn wachtwoord werd niet aanvaard ...ik diende de gehele procedure van opnieuw instellen te overlopen ..
ik diende zelfs 2x een bevestigings code in te geven die naar mijn alternatief e-mail adres werd gestuurd ...concreet lukte het me daarna dus wel om het installatie proces betreffende de edge te voltooien ..
*straf is en word het pas dat ik koos voor hetzelfde wachtwoord bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord dat eerder niet aanvaard werd ..en deze werd nu dus wel aanvaard .

Ja, en dit is ook niet de eerste maal dat ik dit tegenkom. Heeft dus niet met weten te maken. Dat is geen foutje maat een grove FOUT van Microsoft.
 
Ja vandaar, mijne telefoon is wel al gekoppeld, vandaar dat het bij mij meteen werkte. Had ik over het hoofd gezien dat je dit moest doen. Had ik moeten weten. Vind het eigenlijk niet kunnen, want het is terug de graaizucht van Microsoft om meer en meer macht te krijgen op alle toestellen he, ook de Android toestellen waar ze tot voor kort geen vat op konden krijgen. Jammer dat daar nooit iets aan gedaan word. Altijd onder de noemer om de klant te dienen, maar ondertussen zit je wel in hun klauwen. Hatelijk, vandaar dat ik eigenlijk weg wil van Windows en compleet wil overstappen naar Android. Maar om Custom Rom in te laden heb ik helaas een Windows toestel nodig. Ben dus dik aan het overwegen of ik niet kan overstappen naar Android en dus niet meer flashen. Kan ook naar een ander besturingssysteem Linux, maar je hebt daar zoveel verschillende in, dat men door het bos de bomen niet meer ziet en dus totaal niet weet welke distro best te kiezen valt. Dan kan ik wel nog flashen en zit ik niet meer in de klauwen van Microsoft. Dus grote twijfels hier en niet sinds vandaag.
 
cve;n234162 zei:
Ja vandaar, mijne telefoon is wel al gekoppeld, vandaar dat het bij mij meteen werkte. Had ik over het hoofd gezien dat je dit moest doen. Had ik moeten weten. Vind het eigenlijk niet kunnen, want het is terug de graaizucht van Microsoft om meer en meer macht te krijgen op alle toestellen he, ook de Android toestellen waar ze tot voor kort geen vat op konden krijgen. Jammer dat daar nooit iets aan gedaan word. Altijd onder de noemer om de klant te dienen, maar ondertussen zit je wel in hun klauwen. Hatelijk, vandaar dat ik eigenlijk weg wil van Windows en compleet wil overstappen naar Android. Maar om Custom Rom in te laden heb ik helaas een Windows toestel nodig. Ben dus dik aan het overwegen of ik niet kan overstappen naar Android en dus niet meer flashen. Kan ook naar een ander besturingssysteem Linux, maar je hebt daar zoveel verschillende in, dat men door het bos de bomen niet meer ziet en dus totaal niet weet welke distro best te kiezen valt. Dan kan ik wel nog flashen en zit ik niet meer in de klauwen van Microsoft. Dus grote twijfels hier en niet sinds vandaag.

De tablet is toch een Androïd! Dus Microsoft zit daar ook voor iets tussen.
 
Android is Google.
Windows is Microsoft
Beide kunnen appart werken zonder dat ze elkaar nodig hebben. Maar omdat je Windows apps op je Android toestel kan zetten zegt Microsoft, ola ik wil mee in de pap brokken. Dus moet je dan inloggen met je Microsoft account en op die manier heeft Windows/Microsoft ook weer een beetje meer grip op Android, wat ze voorheen niet hadden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan