Windows 10 nieuwste Update wanneer

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Mei leggen alle vogels een Ei, ook Windows wordt dan geupdated, enkel de juiste datum is nog niet gekend. Ik meen ergens gelezen te hebben 14 Mei, en Qtex heeft aangegeven dat het denkelijk tweede helft Mei zou zijn, dus spreken we elkaar daarin flink tegen. Maar de tijd zal het wel uitwijzen.
 
@Eigget jij verwijst naar de voorjaars update van october 2018 ..
die betreffende update had inderdaad het een en ander te werk gesteld bij de meerderheid van de gebruikers ...ik heb er gelukkiger gewijs nooit iets van gemerkt .
 
@Eigget jij verwijst naar de voorjaars update van october 2018 ..
die betreffende update had inderdaad het een en ander te werk gesteld bij de meerderheid van de gebruikers ...ik heb er gelukkiger gewijs nooit iets van gemerkt .
Tjonge, ben ik door het vieren van onze koningsdag nu zo in de bonen... ik check het en sorry.
 
Zal in het bovenstaande geval dan een abusievelijk verkeerde (of verkeerd geformuleerde) melding van HCC zijn. Het bericht komt nl. recent van de HCC en werd gedaan door... - Gepubliceerd: wo 24 april 2019 Redacteur: Charlotte van Be rne . Omdat ik zelf eigenlijk nooit problemen heb met updates/upgrades maar idd het nodige aan problemen van anderen daar destijds over las nam ik aan dat het om de uitgestelde oktober update/upgrade van win10 ging. Zelf gebruik ik win10 pro waarmee je de mogelijkheid hebt zelf te bepalen of en wanneer er gesleuteld gaat worden aan versies.
 
het advies dat er gegeven word slaat voornamelijk op de gebruikers die destijds met de voorjaars update problemen onder vonden ..
men geeft nu ook het advies om al de externe aangesloten media's te verwijderen voor men effectief ga upgraden naar de versie 1903
en dit omwille dat als men deze externe media's niet verwijderd ( loskoppeld) het kan voorkomen dat zo een eerdere externe aangesloten media een andere schijf letter verkrijgt waar door het systeem daarna deze niet meer herkent ...
*ik koppel nooit mijn externe media's los en heb dit beschreven fenomeen nog nooit voorgekregen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan