Nooit meer tanken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug naar elektrisch rijden... Kaartje voor de onverlaten die laaadplaats innemen

Terug naar elektrisch rijden... Kaartje voor de onverlaten die laaadplaats innemen

Al te dikwijls staan benzineauto's geparkeerd op plaatsen voor opladen bestemd. Bij Ikea bijvoorbeeld. En er zijn al zo weinig plaatsen.

Daarom dit kaartje aangemaakt, naar Nederlands model.

KaartjeLaad.JPG

Voilà

M.v.g. | Walter

PS: Ik heb een fantastisch en gemakkelijk systeem gevonden om prachtige visitekaartjes aan te maken. Ik zal het zeker uitleggen in de volgende Tips-Van-Tuts.
 
heb het stuk gelezen ...zoals ik eerder al zei jij word nog een BV.
 
Tijdelijke opflakkering verkoop 'propere' wagens

Tijdelijke opflakkering verkoop 'propere' wagens

De verkoop van wagens op elektriciteit, aardgas en met een hybride aandrijving is tijdens de eerste vier maanden van 2014 meer dan verdubbeld. Volgens Febiac, de Belgische automobielfederatie, is de stijging van de verkoopcijfers te danken aan een uitgebreider aanbod en de premie uitgereikt voor auto's op aardgas. Toch betwijfelt de federatie of de groei zal aanhouden, omdat structurele steun vanuit de overheid uitblijft.

U kan het volledige artikel lezen op demorgen.be
 
Tesla komt met nieuw model auto

Tesla komt met nieuw model auto

Tesla heeft bevestigd dat het met een nieuwe geheel elektrische auto op de markt komt: het zogeheten Model 3. Deze auto is een kleinere, sportievere versie van de vorige auto die het merk uitbracht: de Model S sedan.

Lees verder .......................
 
[h=1]Elektrische wagen van Tesla gehackt[/h]Misschien is de angst van de FBI dat autonome auto's kunnen worden gebruikt voor minder nobele doeleinden niet heel onterecht. Chinese beveiligingsgigant Qihoo 360 laat namelijk weten dat het deelnemers aan de SyScan +360 beveiligingsconferentie gelukt is om enkele functies van de elektrische Tesla Model S te hacken. Dit is uiteraard nog geen autonoom voertuig, maar met de enorme invloed aan elektronica in huidige auto's, is dit geen prettige ontwikkeling.

Lees verder>>>>>>>

bron:zdnet.be
 
Heel interessant!
Ondertussen doe ik verder met mijn zelf-gehackte Prius met aangepaste software, 16.5 kWh 18650-type x 2040 celletjes. Momenteel ben ik ermee op vakantie aan de oevers van de Moezel. Hier ter plaatse geen druppel benzine gebruikt. Misschien koop ik over een jaar of twee een Tesla en tegen dan is er wel betere beveiliging.
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan