Office Office evtl kopen met gekende bestandsnaam (.png .jpeg . txt)

Ik heb nu een andere laptop met W11 erop. Op mijn vorige zit een ms Office 10 prof op, of ik deze op mijn W11 kan zetten weet ik niet. Het languagepack heb ik verhuisd maar mist de MS Office bb.
Powepoint, Word gebruik ik nogal graag daaom Libre Offfice erop. Opslaan als geeft rare bestandsnamen weer, foert.
In the cloud moet het niet zijn. En welke bestandsnaam zou een andere Ms office of vrije Office gebruiken vind ik niet meteen.

Office 10 ken ik niet ... 2019,2021,2024 ? of 365 ?
Wat gebruik je graag PP en Word uit Office of de equivalenten uit LibreOffice ?

Bestandsnamen kies je in beide pakketten gewoon volledig zelf - enkel de extensies (ppx, docx, ...) liggen vast.
Waar je in Office alleszins wel mee te maken krijgt is het feit dat hij steeds voorstelt om in de cloud te bewaren, maar dat valt als ik mij niet vergis makkelijk aan te passen in de instellingen van de configuratie...

Ik neem aan dat er Office 2010 bedoeld wordt? Kun je wel op W11 zetten maar is natuurlijk wel zwaar verouderd. Kans is dat Outlook dan niet de outlook/hotmail/live mails aan kan.

Libre Office kun je ook gewoon opslaan als .docx of .xlsx als dat moet.

Kijk even of je er zo uit komt in Libre Office:
Ga in LibreOffice naar Extra | Opties
dan naar dan naar Laden/Opslaan | Algemeen
en vervolgens bij Altijd opslaan als kiezen voor Word 2010-365

Hier staat het ook nog eens uitgelegd met afbeeldingen, tweede gedeelte.

Morgen eens proberen of ik die ms office 10 proff uit de oude laptop krijg om hem te installeren op deze W11. Al lang ben ik de code ervan kwijt. Ik kreeg steeds een verwittiging bij opstart dat hij niet meer geldig was, klikte het weg en prog draaide.
Maat heeft 'm toen gekocht, IT expert die laptops hunne OS aanpaste voor banken in de oostblok-landen.
Jullie antwoorden ga ik wel proberen, dank.

Terug
Bovenaan