Onedrive

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik gebruik ondrive op de gsm en op de laptop. Nu zit ik met een probleem; ik kan via de gsm wel een map aanmaken in onedrive die zichtbaar is op de laptop maar als ik via de gsm een foto in die map steek is deze niet zichtbaar voor de lapttop wel op de gsm!
Mvg Nico Huysveld
 
ik veronderstel dat je de Windows10 gebruikt ...is je gsm (mogelijk een smartphone ) gekoppeld aan je pc
controleer dit eens via start >instellingen >telefoon
 
Qtex;n236864 zei:
ben je aangemeld met je Microsoft account ik vermoed van niet dus ...er word dus niets gesynchroniseerd ..

Ik blijf met het probleem zitten! Ik kan op de gsm een map aanmaken in onedrive die wel zichtbaar is op de laptop maar als ik een foto via de gsm in die map wil steken zie ik het wel op de gsm in die map maar op de laptop blijft die map leeg!
Mvg Nico
 
Hoe is je Smartphone geconfigureerd tegenover je PC? Heb je je Smartphone toegevoegd aan je PC? Of heb je enkel aangemeld met je Smartphone op je Onedrive? Je kan koppelen via je pc. Ik moet er wel bij vermelden dat ik dit medium niet gebruik.
 
cve;n236885 zei:
Hoe is je Smartphone geconfigureerd tegenover je PC? Heb je je Smartphone toegevoegd aan je PC? Of heb je enkel aangemeld met je Smartphone op je Onedrive? Je kan koppelen via je pc. Ik moet er wel bij vermelden dat ik dit medium niet gebruik.

Tot voor kort had ik daar geen problemen mee, ik had gewoon aangemeld op onedrive op mijn smartphone! Is er een alternatief op dat vlak om documenten en foto's gemakkelijk te delen tussen gsm en smartphone?
Mvg Nico
 
Ik gebruik STACK om al mijn bestanden op te slaan, foto's die genomen zijn met de Smartphone staan in Google foto's en ik kan dit ook via mijn pc zien. Met STACK heb ik 1 TB aan opslag. Ik kan dat benaderen via mijn pc en via mijn Smartphone. Dus lekker makkelijk en altijd ruimte genoeg als particulier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan