Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
sorry dat ik het na een tijd nog eens navraag ( kan het nog altijd niet oplossen )

maar als dokumenten of afbeeldingen of Gmail en Hotmail open is da altijd een minder scherm .
moet dan altijd vergroten daar rechts boven .
heb al het beeld in de hoeken uitgerokken en opgeslagen via shift en F4 maar altijd de volgende keer weer kleiner
Telenet mail niet en I.E . ook niet
weet iemand DE oplossing ?

grtn
Guy
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    35.5 KB · Weergaven: 159
Laatst bewerkt door een moderator:
de gmail snelkoppeling werd waarschijnlijk aangemaakt van uit een geopende gmail account...
ook ik ondervind hetzelfde als "Georguy " d.w.z. open ik gmail via de IE11 dan start de gmail op in een volledig weer gegeven scherm
start ik de gmail op via de geplaatste snelkoppeling op het bureaublad dan start gmail op met een half geopende scherm ..
dit kan nergens via rechtsklik op deze snelkoppeling ingesteld worden
de optie maximaliseren word nergens vermeld bij eigenschappen van deze snelkoppeling ..
de reden hiervoor is dat er immers van een url een snelkoppeling word aangemaakt ...

Ashampoo_Snap_2014.01.22_19h23m12s_001_.pngAshampoo_Snap_2014.01.22_19h29m59s_002_.pngAshampoo_Snap_2014.01.22_19h30m40s_003_.png
 
waarschijnlijk ga ik totaal de mist in...niet erg..maar als Google je start pagina is...heb je toch maar aan rechter kant te klikken op Gmail....en het is groot toch...
 
zoals ik aan Lana ook meldde
eerst het vorige verwijderd op het bureaublad
dan Gmail geopend via I.E.
dan in "bestand ", "verzenden naar"en dan " snelkoppeling plaatsen op bureaublad "
maar als ik ht anders moet doen laat maar weten
grtn

Een echte snelkoppeling maakt u door in de map "programfiles" naar het programma te gaan, rechts klikken op het programma (exe) en dan kiezen voor: kopiëren naar - dan kiezen voor "bureaublad"

U hebt hier de link naar gmail in IE gekopieerd en dan op het bureaublad geplaatst.
 
ja maar , het is de bedoeling van -net als het vroeger geweest is- direkt de Gmail en Outlookmail te kunnen openen via een klik op de afbeelding op het bureaublad en niet via eerst in Google startpagina te gaan

grtn
 
Gmail of Hotmail staan niet in de map Programfiles omdat deze niet op uw pc staan.
Door op die link te klikken ga je rechtstreeks naar de servers van Google of Microsoft om verbinding te maken met deze email programma's.

Dit is net zoals "Webmail" van Telenet. Dat staat ook niet op uw pc maar wel op de servers van Telenet.

Daarom kun je er geen "echte" snelkoppeling naar maken.
 
je zal ook geen programma vinden onder de naam gmail gewoon door het feit dat dit niet te downloaden is als een programma !
gmail is enkel via de browser te gebruiken ...
d.w.z. indien je er een snelkoppeling neer zet op je bureaublad dat je je tevreden moet stellen dat deze maar opent in een half beeldscherm welke je dan via de "maximalisatie "knop dient te vergroten .
Ashampoo_Snap_2014.01.23_14h18m57s_001_.png *eerder al meegedeeld ..in bericht #16

enerzijds kun je de gmail app van pokki eens proberen ....let op deze ken ik dus niet !
kwam er toevallig op uit !!
**op eigen verantwoording dus !
 
Of gebruik google Chrome in Windows Vista. dan gaat dit altijd open in groot scherm.
Alhoewel lk op de andere manier ook alles open gaat in groot scherm op mijn Windows Vista.
Chrome.png
 
@Luc
het aanmaken van de snelkoppeling is geen probleem op zich..
wat wel het probleem is dat indien je gmail opstart vanaf deze snelkoppeling !!
dat gmail opent in maar een half beeldscherm inplaats dat deze het geheel scherm vult...ook rechtsklik op deze snelkoppeling bied geen uitkomst omdat de optie " maximaliseren " niet aanwezig is ...
omdat men hier dus van een URL een snelkoppeling heeft ...gemaakt !**werd tevens al meegedeeld in bericht #16
 
Wat ik in #3 zeg werkt op mijn Windows Vista. Wat lk in #24 zeg werkt zelfs zonder slepen om het venster te vergroten en daarna te sluiten met linker ctrl ingedrukt. Ik heb dit wel getest op mijn Windows Vista en niet op mijn Windows 8.1 Pro. Telkens openen ze in groot scherm.
 
Probeer eens:

Open Gmail via de snelkoppeling op het bureaublad. Deze opent dus in een klein venster.
Ga nu aan de zijkant staan en sleep met de linkermuisklik het venster groter. Doe dit ook aan de onderkant. Sleep het venster naar de linkerbovenhoek en volg de eerste stappen net zo lang tot het schermvullend is.

Hou daarna de Ctrl toets ingedrukt en klik rechtsboven op het kruis in het rode vakje en sluit Gmail af.

Open Gmail daarna weer via de snelkoppeling op het bureaublad.

[edit] Ik zie dat luc hierboven hetzelfde al vermeld heeft [/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan