D dina Overleden 14 mrt 2010 #1 Hallo forum, kan je al de outlook expres mappen en adresboek overbrengen naar een nieuwe pc, die nu met windows 7 werkt, en hoe begin ik daaraan ? beste dank bij voorbaat Dina (nar) Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
Hallo forum, kan je al de outlook expres mappen en adresboek overbrengen naar een nieuwe pc, die nu met windows 7 werkt, en hoe begin ik daaraan ? beste dank bij voorbaat Dina (nar)
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 14 mrt 2010 #2 Naar welk mail programma ? Stem omhoog 0 Stem omlaag
D dina Overleden 14 mrt 2010 #3 outlook express outlook express van outlook express naar nieuwe pc waar ik ook outlook express heb opstaan, maar via exporteren lukt het mij niet thanks, dina Stem omhoog 0 Stem omlaag
outlook express outlook express van outlook express naar nieuwe pc waar ik ook outlook express heb opstaan, maar via exporteren lukt het mij niet thanks, dina
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 14 mrt 2010 #4 Windows 7 heeft geen outlook express, geen enkel mail programma trouwens. Stem omhoog 0 Stem omlaag
D dina Overleden 14 mrt 2010 #5 ja sorry ik bedoelde Microsoft Office Outlook 2007 NL Stem omhoog 0 Stem omlaag
Rikkie Steunend lid Vip Lid 14 mrt 2010 #6 Hier op het forum staan trouwens twee programma's, speciaal voor back-ups Outlook Backup Amic Email Backup Normaal gezien zou je ook met een van deze programma's je gegeven terug moeten ingevoerd krijgen. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Hier op het forum staan trouwens twee programma's, speciaal voor back-ups Outlook Backup Amic Email Backup Normaal gezien zou je ook met een van deze programma's je gegeven terug moeten ingevoerd krijgen.
D dina Overleden 16 mrt 2010 #9 iedereen bedankt, is opgelost met amic e mail backup thanks Dina Stem omhoog 0 Stem omlaag